αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 πράγματα που λένε οι άνθρωποι που αισθάνονται σίγουροι για τον εαυτό τους. Και ξεπερνούν τα εμπόδια

Τα 3 πράγματα που λένε οι άνθρωποι που αισθάνονται σίγουροι για τον εαυτό τους. Και ξεπερνούν τα εμπόδια

Όλοι βιώνουν δυσκολίες. Οι ανθεκτικοί άνθρωποι συχνά στηρίζονται στην ψυχική τους αντοχή για να ξεπεράσουν αυτές τις προκλήσεις.

Δεν συμπεριφέρονται σαν να μην υπάρχουν τα προβλήματά τους. Αντίθετα, έχουν συμπόνια για τον εαυτό τους, επιτρέποντάς τους να βλέπουν συναισθήματα όπως το άγχος ή την απογοήτευση ως ευκαιρίες μάθησης, όπως είπε η συγγραφέας μπεστ σέλερ και εμπειρογνώμονας ηγεσίας Brené Brown σε ένα επεισόδιο του 2022 του podcast της «Unlocking Us».

Όπως γράφει το CNBC, oι ανθεκτικοί άνθρωποι βασίζονται σε μερικές συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις που τους βοηθήσουν να επεξεργαστούν και να ανταποκριθούν καλύτερα στα εμπόδια, λένε οι ειδικοί:

«Χρειάζομαι λίγο χρόνο»

Ακόμα και οι πιο δυνατοί άνθρωποι πρέπει να κάνουν ένα βήμα πίσω και να σκεφτούνμερικές φορές.

Αντί να βιάζεστε να συνέλθετε από μια δύσκολη κατάσταση, δώστε στον εαυτό σας χρόνο να νιώσει τα συναισθήματά, έγραψε η ψυχολόγος Cortney Warren για το CNBC.

«Ένα βασικό συστατικό της ανθεκτικότητας είναι η συναισθηματική ευελιξία ή η ικανότητα να ρυθμίζεις τα συναισθήματά σου και να μειώνεις την έντασή τους σε μια δεδομένη κατάσταση», έγραψε η Warren. «Η κυριαρχία σε αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να νιώθουμε ενδυναμωμένοι σε δύσκολες στιγμές».

«Μπορώ να διαχειριστώ ό,τι μου έρθει»

Το να καθησυχάσετε τον εαυτό σας ότι θα ξεπεράσετε τις περιστάσεις, μπορεί να σας βοηθήσει πολύ, έγραψε η νευροψυχολόγος Judy Ho στο CNBC.

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτή τη φράση μπορούν «να αντεπεξέλθουν καλύτερα, να αποδεχτούν και να προσαρμοστούν σε δύσκολες καταστάσεις», έγραψε. «Μπορούν να εγκαταλείψουν την προσήλωση σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, να προσαρμόσουν τις στρατηγικές αντιμετώπισης και να βρουν διαφορετικές λύσεις και μονοπάτια προς τους στόχους τους. Και μπορούν να τα κάνουν όλα αυτά ακόμα και όταν οι σκέψεις και τα συναισθήματά τους μπορεί να τους λένε να τρέξουν μακριά ή να τραβήξουν τα παροιμιώδη καλύμματα πάνω από τα κεφάλια τους».

Την επόμενη φορά που θα αντιμετωπίσετε μια ιδιαίτερα αγχωτική κατάσταση, πείτε στον εαυτό σας ότι μπορείτε να το χειριστείτε – αντί να χρησιμοποιείτε φράσεις όπως: «Δεν νομίζω ότι μπορώ να το ξεπεράσω».

«Οχι»

Φανταστείτε το εξής: Εχετε ένα γεμάτο πρόγραμμα εργασίας, όταν ένας συνάδελφος σας ζητά να τον βοηθήσετε να ολοκληρώσει μια εργασία. Μπορεί να θέλετε να πείτε ναι, παρά τον μεγάλο φόρτο εργασίας σας, για να είστε ομαδικός παίκτης.

Μην αισθάνεστε άβολα να πείτε ‘όχι’, σύμφωνα με την ψυχολόγο Jessica Jackson. Η ανθεκτικότητα συνδέεται με την ιεράρχηση των αναγκών σας.

Το να θέτεις όρια με αυτόν τον τρόπο μπορεί να είναι άβολο, αλλά στη συνέχεια θα ευχαριστείς τον εαυτό σου που εξοικονόμησε την ενέργειά σου και έβαλες την ψυχική σου υγεία και ευεξία σε προτεραιότητα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × two =