αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 μεγάλα μαθήματα που πρέπει να λάβει ένας επιχειρηματίας, από τα λάθη του Facebook

Τα 3 μεγάλα μαθήματα που πρέπει να λάβει ένας επιχειρηματίας, από τα λάθη του Facebook

Το σκάνδαλο του Facebook έκανε τον γύρο του κόσμου, προκαλώντας σημαντικούς «τριγμούς» στον τεχνολογικό γίγαντα. Και είναι λογικό. Αφού όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος ο Mark Zuckerberg, έγιναν λάθη. Κάπως έτσι ξεκίνησε ένα κύμα κριτικής και αμφισβήτησης προς το Facebook και προς τον Zuckerberg προσωπικά.

Αναμενόμενο. Αφού μέσα από την υπόθεση της Cambridge Analytica, επιβεβαιώθηκε ίσως για πρώτη φορά με τόσο έντονο τρόπο, ότι τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών του Facebook, συλλέγονται και μπορούν να καταλήξουν σε λάθος χέρια.

Μέσα από αυτή την ιστορία όμως, μπορούν να βγουν και χρήσιμα μαθήματα. Ειδικά για τους επιχειρηματίες και τους startuppers. Τέτοιες δύσκολες συγκυρίες, αν τις αποκωδικοποιήσεις σωστά, μπορούν να σου δώσουν γνώσεις που κανονικά θα χρειαζόσουν χρόνια (και δικά σου λάθη) για να τις λάβεις. Το inc.com, παραθέτει τα 3 μεγάλα μαθήματα που πρέπει να πάρουν οι επιχειρηματίες από το σκάνδαλο του FB.

1# Τα πράγματα είναι καλά, μέχρι να μην είναι: Σκέψου το. Την μια στιγμή το Facebook έδειχνε να σαρώνει τους πάντες και τα πάντα, να νικά τον κάθε ανταγωνιστή, να κερδίσει θετικά σχόλια από τα media. Ενώ την άλλη ώρα, μια μεγάλη μάζα χρηστών στράφηκε εναντίον του. Ασκώντας έντονη κριτική και στον Zuckerberg. Είναι σημαντικό να μην επαναπαύεσαι στις δάφνες σου. Πρέπει να είσαι πάντα σε εγρήγορση, να αμφισβητείς ακόμα και τον δικό σου τρόπο δουλειάς, και να ψάχνεις τον ακόμα καλύτερο. Έχουμε δει άλλωστε πολλούς κολοσσούς ανά τα χρόνια, που από την κορυφή βρέθηκαν στο περιθώριο.

2# Αξίζει να είσαι… παρανοϊκός: Μέσα στην ατυχία του, το Facebook ήταν τυχερό. Αφού είχε «δει» το κακό σενάριο. Ότι, δηλαδή, τα δεδομένα των χρηστών μπορεί να διαρρεύσουν. Και έτσι δημιούργησε τις δικές του πολιτικές απορρήτου. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Zuckerberg επανέλαβε πολλές φορές, ότι από το 2014 και μετά, η εταιρία έχει λάβει πιο αυστηρά μέτρα για να προστατέψει τους χρήστες της. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες, φοβούνται να δουν… το παρανοϊκό σενάριο. Δεν θέλουν να βλέπουν τα τροτά σημεία τους. Και έτσι όταν το κακό συμβεί, δεν είναι προετοιμασμένοι.

3# Παραδέξου τα λάθη, γρήγορα: Το σκάνδαλο του FB διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο. Το αρνητικό στην όλη ιστορία, πέρα από όλα τα άλλα, ήταν ότι ο Mark Zuckerberg καθυστέρησε μερικές ημέρες, μέχρι να κάνει μια σχετική δήλωση. Αυτό έπληξε την εταιρία. Όταν γίνει ένα λάθος, είναι σημαντικό να βγεις γρήγορα μπροστά, να αναλάβεις την ευθύνη και να εξηγήσεις με ειλικρίνεια τι ακριβώς συνέβη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − fourteen =