αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 «μαγικά» που έκανε ο Steve Jobs στις παρουσιάσεις και έπειθε το ακροατήριο

Τα 3 «μαγικά» που έκανε ο Steve Jobs στις παρουσιάσεις και έπειθε το ακροατήριο

Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο CNN, ο Bill Gates αναφέρθηκε στον Steve Jobs και πως αυτός κατάφερνε να πείθει το ακροατήριο όταν ήταν on stage. Ο Gates χρησιμοποίησε μάλιστα μια ιδιαίτερη παρομοίωση. Είπε ότι ο Jobs ήταν ένας μάγος που μπορούσε να μαγέψει και να γοητεύσει το κοινό.

«Επειδή είμαι ένας μικρός μάγος, αυτά τα ξόρκια δεν δουλεύουν σε εμένα», συμπλήρωσε ο Bill Gates, έχοντας ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του. Στην συνέχεια, ο Mr Microsoft μίλησε σε πιο σοβαρό τόνο, εξηγώντας ότι το επικοινωνιακό ταλέντο του Steve Jobs, η ικανότητα του να επιλέγει τα καλύτερα ταλέντα, αλλά και το «μάτι» του στο design, είναι αυτά που έσωσαν κάποτε την Apple. Και την μεταμόρφωσαν σε έναν κολοσσό.

Αλλά τελικά, τι «μαγικά» έκανε ο Steve Jobs και κατάφερνε πάντα να πείθει και να ενθουσιάζει το ακροατήριο; Το inc.com παραθέτει 3 από αυτά.

1# Δεν φοβόταν να απελευθερώσει το πάθος του. Τόσο στις επαγγελματικές ομιλίες του, όσο και στις λίγο… πιο χαλαρές. Όπως η εμβληματική ομιλία του στο Στάνφορντ, στην οποία είχε πει ανάμεσα σε άλλα: «Η εργασία θα καλύψει μεγάλο μέρος της ζωής σας και ο μόνος τρόπος για να είστε πραγματικά ικανοποιημένοι, είναι να κάνετε κάτι που να πιστεύετε ότι είναι πραγματικά σπουδαίο». Ο Jobs πίστευε ότι οι άνθρωποι με πάθος μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Αυτό εφάρμοζε και ο ίδιος.

2# Δημιουργούσε «wow» στιγμές. Κάθε παρουσίαση του Jobs είχε μια ή παραπάνω στιγμές που άφηναν τους άλλους… με ανοιχτό το στόμα. Ήταν η στιγμή για την οποία όλοι θα μιλούσαν την επόμενη ημέρα. Είχε ένα σενάριο το οποίο ξεδίπλωνε πάνω στην σκηνή, φτάνοντας στην κορύφωση. Οι ομιλίες του δεν ήταν ποτέ βαρετές.

3# Ο «κανόνας των τριών». Ένας κανόνας που εφάρμοζε ο Jobs. Τι έλεγε αυτός ο κανόνας πολύ απλά: Οι άνθρωποι μπορούν να θυμούνται με ευκολία μέχρι 3 πληροφορίες. Αν προσθέσεις περισσότερα στοιχεία, τότε η απομνημόνευση μειώνεται σημαντικά. Ο Steve Jobs χρησιμοποίησε τον «κανόνα των τριών» σχεδόν σε κάθε παρουσίαση. Στην ομιλία του στο Στάνφορντ, είπε τρεις ιστορίες. Εάν ένα νέο λειτουργικό σύστημα είχε 200 δυνατότητες, θα τόνιζε τρεις. Σε μια από τις πιο διάσημες παρουσιάσεις του, αυτή του iPhone το 2007, ο Jobs… έκανε το κοινό να σκεφτεί ότι επρόκειτο να λανσάρει τρία προϊόντα: ένα νέο iPod, ένα τηλέφωνο και μια συσκευή επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου. Αμέσως μετά έκανε την αποκάλυψη, προκαλώντας ενθουσιασμό: «Δεν το πιάσατε; Δεν πρόκειται για τρεις ξεχωριστές συσκευές. Αυτή είναι μια συσκευή και την αποκαλούμε iPhone»

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − fifteen =