19/02/25

Τα 3 βήματα για να δημιουργήσεις το προσωπικό σου brand (και είναι πιο απλό από ότι φαντάζεσαι)

Στον σημερινό «συνδεδεμένο» και προοδευτικό κόσμο, ένα προσωπικό brand είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Μπορεί και τα παλαιότερα χρόνια να είδαμε τέτοιες προσπάθειες, ωστόσο τώρα ένα τέτοιο εγχείρημα μπορεί να αναπτυχθεί ακόμα καλύτερα. Με το διαδίκτυο και τα Social Media να πρωταγωνιστούν, ένα προσωπικό brand μπορεί να φτάσει στην επιτυχία και να αναδείξει πολλά στοιχεία από το χαρακτήρα σας. Τις αντιλήψεις που έχετε, πως ενεργείτε, πως ντύνεστε, τι ανεβάζετε στο διαδίκτυο.

Μπορεί σε κάποιους να φαντάζει ως «βουνό» η οικοδόμηση ενός brand. Ωστόσο, ο personal brand expert, Dorie Clark (φωτο), επισημαίνει 3 βήματα τα οποία αν τα εφαρμόσει κάποιος μπορεί να χτίσει τη δική του προσωπική μάρκα. Αυτά παραθέτονται σε άρθρο του αμερικανικού inc.com και το It’s Possible σας τα παρουσιάζει παρακάτω. Σίγουρα, είναι… πιο απλά από ότι φαντάζεσαι.

1– Κατασκεύασε ένα δίκτυο: Συγκέντρωσε μαζί μέντορες, συναδέλφους και έμπιστους φίλους. Αυτοί ουσιαστικά θα χρησιμεύουν σαν ομάδα συμβούλων. Θα μπορούν να σαν δίνουν το κατάλληλο feedback και έτσι να κάνετε τις κατάλληλες επιλογές σε ότι αφορά το branding.

2– Κάνε τον εαυτό σου εύκολο… να εντοπιστεί: Δεν έχει αποτέλεσμα, αν φτιάξεις ένα προσωπικό brand αλλά… κανείς δεν γνωρίζει για αυτό. Οργανώσου και φτιάξε γρήγορα την online παρουσία σου. Πρέπει όλοι να μπορούν εύκολα σε βρουν εύκολα στο διαδίκτυο. Για αυτό τον σκοπό μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάτι πολύ απλό, όπως το Twitter ή ένα blog.

3– Ανέλαβε ηγετικούς ρόλους: Σημαντικό ρόλο σε αυτό, παίζει η συμμετοχή κάποιου στις επαγγελματικές ενώσεις, λέει ο Dorie Clark. Έτσι δυναμώνετε την αξιοπιστία σας και δημιουργείτε διασυνδέσεις πιο γρήγορα. Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσο εύκολο είναι να αναλάβεις έναν ηγετικό ρόλο- πολλές θέσεις είναι συχνά κενές επειδή οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι πολύ απασχολημένοι.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

four × four =