αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 βήματα για να αποφύγεις τους τσακωμούς (και τα εφαρμόζουν οι μεγάλοι leaders)

Τα 3 βήματα για να αποφύγεις τους τσακωμούς (και τα εφαρμόζουν οι μεγάλοι leaders)

Οι συγκρούσεις δεν είναι αυτό που ενθουσιάζει τους ανθρώπους για να πηγαίνουν στη δουλειά κάθε μέρα. Αυτό είναι σίγουρο. Και οι ηγέτες και οι εργαζόμενοι προσπαθούν να τις αποφύγουν με κάθε τρόπο. Αλλά ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε τις συγκρούσεις είναι να καταλάβετε τι προκαλεί αυτές τις κακές καταστάσεις.

Ένας από τους καλύτερους ορισμούς της σύγκρουσης προήλθε από την Blaine Lee, συνιδρύτρια της FranklinCovey, η οποία υποστήριξε ότι σχεδόν όλες, αν όχι όλες, οι συγκρούσεις προέρχονται από αταίριαστες ή ανεκπλήρωτες προσδοκίες. Είτε η σύγκρουση αφορά τους επενδυτές, τους χρηματοδότες, τους πωλητές, το αφεντικό, τους συνομηλίκους σας, είτε τον συνεργάτη σας, πιθανότατα προέρχεται από μία από αυτές τις δύο πηγές.

Το αμερικανικό inc.com έφτιαξε μια ενδιαφέρουσα λίστα και παραθέτει τα 3 βήματα για να αποφύγεις τους τσακωμούς. Και είναι τρικ που εφαρμόζουν ακόμα και οι μεγάλοι leaders.

1# Μη φοβάσαι να επικοινωνήσεις αναλυτικά αυτό που θες. Οι ηγέτες πρέπει να έχουν την αμεσότητα και τη διπλωματία για να δημιουργήσουν μια σαφή εικόνα για το μήνυμα που θέλουν να περάσουν. Και μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι πρέπει να το εξηγείτε ξανά και ξανά ή να βρίσκετε άλλους δημιουργικούς τρόπους για να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας σχετικά με τις προσδοκίες φτάνει ως την άλλη πλευρά. Αυτό απαιτεί υπομονή και μερικές φορές σημαίνει προσαρμογή του στυλ επικοινωνίας σας. Για κάποιο ακροατήριο, ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε εικόνες ή γραφήματα. Σε άλλες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστείτε 3D μοντέλα. Προσπάθησε να είσαι όσο πιο σαφής γίνεται- κάτι που φυσικά παίζει ρόλο και στις προσωπικές επαφές μας.

2# Δοκίμασε το μήνυμα σου. Μπορεί να έχεις βρει τους τρόπους και τις στρατηγικές σου και να επικοινωνήσεις το μήνυμα σου, όπως είπαμε παραπάνω. Αλλά τίποτα δεν γίνεται χωρίς τα απαραίτητα τεστ. Είναι χρήσιμο να παρουσιάσεις το θέμα που σε ενδιαφέρει σε κάποιον άνθρωπο, έτσι ώστε να πάρεις feedback και να δεις αν η άλλη πλευρά καταλαβαίνει αυτά που λες. Και ίσως μπορεί να σου προτείνει μερικά πράγματα για να τροποποιήσεις στην παρουσίαση σου.

3# Προσάρμοσε την γλώσσα σου. Πολλοί επικοινωνούν με τον ίδιο τρόπο, ανεξάρτητα από τους ανθρώπους που έχουν μπροστά τους. Οι σπουδαίοι leaders όμως προσαρμόζονται. Προσαρμόζουν τον τρόπο που μιλούν και την γλώσσα τους, ανάλογα με το ακροατήριο που έχουν κάθε φορά. Προσπάθησε να παραθέσεις τα δεδομένα με τον τρόπο που το κοινό σου θα τα κατανοήσει καλύτερα. Είναι λίγο σαν… το βιογραφικό: Δεν είναι η καλύτερη επιλογή να στέλνεις ακριβώς το ίδιο βιογραφικό σε κάθε ανοιχτή θέση, σε κάθε εταιρία. Είναι καλύτερο να κάνεις προσαρμογές ανάλογα με την περίπτωση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × three =