αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 10 επικοινωνιακά skills που πρέπει να έχει κάθε business manager

Τα 10 επικοινωνιακά skills που πρέπει να έχει κάθε business manager

Πολλά είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχεις για να γίνεις πετυχημένος business manager. Αλλά ίσως τα πιο σημαντικά, είναι τα επικοινωνιακά skills. Το να είσαι καλός στην επικοινωνία δεν είναι απλή υπόθεση. Αφού το συγκεκριμένο κομμάτι περιλαμβάνει ένα σύνολο δεξιοτήτων, οι οποίες παίζουν όλες τον ρόλο τους.

Το inc.com έφτιαξε μια μακρά λίστα με τέτοιες δεξιότητες. Αν είσαι νέο manager ή ένας επίδοξος CEO, πρέπει να τις έχεις. Εδώ είναι 10 από αυτές. Αν σου λείπουν αρκετά από τα παρακάτω skills, μάλλον… πρέπει να αρχίσεις τα μαθήματα.

1# Ακρόαση

2# Μεταφορά πληροφοριών

3# Ανταπόκριση

4# Προφορική επικοινωνία

5# Χρήση email

6# Brainstorming

7# Διαπραγμάτευση

8# Επίλυση εντάσεων

9# Επικοινωνία σε σχέση με τους στόχους

10# Επιβράβευση στα μέλη της ομάδας

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − seven =