αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤα 10 βιβλία που πρέπει να διαβάσει όποιος θέλει να γίνει μάστερ στα social media

Τα 10 βιβλία που πρέπει να διαβάσει όποιος θέλει να γίνει μάστερ στα social media

Είναι δεδομένο, ότι αν θέλεις να γίνεις καλός στην διαχείριση των social media, πρέπει να παίρνεις συνεχώς νέες γνώσεις. Τουλάχιστον αν θέλεις να ασχοληθείς με αυτά σε επαγγελματικό επίπεδο. Το αμερικανικό Hootsuite έφτιαξε μια ενδιαφέρουσα λίστα. Παραθέτει 10 βιβλία τα οποία πρέπει να διαβάσει όποιος θέλει να γίνει μάστερ στα social media.

Θα σε βοηθήσουν να προβλέψεις καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σου. Να δημιουργήσεις ένα brand story που θα κάνει τους ανθρώπους να σε ακολουθούν. Να κάνεις posts που θα έχουν μεγαλύτερο engagement. Αλλά και να διαχειρίζεσαι καλύτερα τον χρόνο, έτσι ώστε να κάνεις περισσότερη δουλειά σε λιγότερο χρόνο. Δες την λίστα με τα βιβλία παρακάτω, ενώ πατώντας στα ενεργά links μπορείς να τα αγοράσεις στο Amazon.com.

1. The Choice Factory: 25 Behavioural Biases that Influence What we Buy by Richard Shotton

2. YouTube Growth Hacking by Jeff Abston

3. Everybody Writes by Ann Handley

4. Storynomics: Story-driven Marketing in a Post-advertising World by Robert McKee and Tom Gerace

5. Crushing It: How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence—And How You Can Too by Gary Vaynerchuk

6. Building a Story Brand: Clarify Your Message So Customers Will Listen by Donald Miller

7. Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction by Derek Thompson

8. When: The Scientific Secrets of Perfect Timing by Daniel H. Pink

9. Non-Obvious 2018: How to Predict Trends and Win the Future by Rohit Bhargava

10. Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces that Stand in the Way of True Inspiration by Ed Catmull

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =