αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΤα χειροποίητα κοσμήματα που ξεκίνησαν από την Σαμοθράκη και έχουν φτάσει ως την Λατινική Αμερική και την Αφρική

Τα χειροποίητα κοσμήματα που ξεκίνησαν από την Σαμοθράκη και έχουν φτάσει ως την Λατινική Αμερική και την Αφρική

Ξεκίνησε να φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα, έστησε έναν πάγκο στη Σαμοθράκη, και κάπως έτσι τα δημιουργήματα της έφτασαν σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Η Φανή Ντινούδη είναι η δημιουργός των κοσμημάτων Ethnasia. Ένα ενδιαφέρον εγχείρημα το οποίο τρέχει με μόλις δύο ανθρώπους- την ίδια και το αγόρι της. Αν δεν έχεις πιάσει στα χέρια σου κάποιο από αυτά τα κοσμήματα, είναι πιθανό να τα έχεις δει έστω στα social media. Αφού έχουν αυτή τη στιγμή μια Facebook Page με 329 χιλ. likes και ένα Instagram με 291 χιλ. followers.

Αλλά πως ξεκίνησε όλο αυτό και πως φτάνουμε μέχρι το σήμερα, με τα δημιουργήματα να έχουν ταξιδέψει ως την Λατινική Αμερική και την Αφρική; Η Φανή Ντινούδη μιλά για όλα στο It’s Possible. Ενώ δίνει και τη δική της συμβουλή σε όποιον σκέφτεται να ξεκινήσει ένα business project από ένα Ελληνικό νησί.

Η βάση σας είναι στη Σαμοθράκη. Πως πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε το brand σας από το συγκεκριμένο νησί; Και τι θετικά και αρνητικά έχει τελικά αυτή η επιλογή, όπως το βλέπετε στην πράξη;

Η Σαμοθράκη είναι ένα νησί που αγαπώ και επισκέπτομαι εδώ και πολλά χρόνια καθώς είναι πολύ κοντά στην πόλη απ’ όπου κατάγομαι. Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω κοσμήματα ερασιτεχνικά εκεί έστηνα πάγκο και γνώρισα τους πρώτους ανθρωπους που έδειξαν αγάπη και ενθουσιασμό για τα κοσμήματα που φτιάχνω. Ένα καλοκαίρι, λοιπόν, πριν 3 χρόνια γνώρισα εκεί το αγόρι μου και μας δημιουργήθηκε η ιδέα να φτιάξουμε ένα e-shop. Θέλαμε να συνδυάσουμε το χειροποίητο στοιχείο των κοσμημάτων με τον χαρακτήρα που εκπέμπουν τα ελληνικά νησιά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς βλέπουμε ότι πολλοί άνθρωποι μας στέλνουν μηνύματα ενθουσιασμού όταν βλέπουν  ότι βρισκόμαστε εκεί αλλά αυτό που μας αρέσει ακόμα περισσότερο είναι όταν μας στέλνουν άνθρωποι από το εξωτερικό οι οποίοι έχουν ψάξει αυτό το νησί στο ίντερνετ, έχουν ενθουσιαστεί και μας λένε ότι θέλουν όταν μπορέσουν να ταξιδέψουν ξανά στην μέτα-covid εποχή να πάνε διακοπές στη Σαμοθράκη και να μας συναντήσουν!

Η Φανή Ντινούδη

Τι περιλαμβάνει το brand σας αυτή τη στιγμή;

Μου ακούγεται λίγο περίεργο-επίσημο έτσι όπως το λέτε καθώς είμαστε μια πολύ μικρή ομάδα ανθρώπων (εγώ και το αγόρι μου κάνουμε τα πάντα). Ο βασικός πυρήνας πάνω στον οποίο δομήθηκε όλο αυτό που προσπαθούμε να χτίσουμε είναι η αγάπη για δημιουργία μαζί με την αγάπη για τα ταξίδια… Προσπαθούμε (αν και είναι αρκετά δύσκολο αυτή την περίοδο) να ταξιδεύουμε σε νέα μέρη και να βρίσκουμε νέες τεχνικές, διαφορετικά υλικά και νέες μεθόδους δημιουργίας για να φτιάχνουμε διαρκώς νέα κοσμήματα…

Παράλληλα έχετε καταφέρει να χτίσετε μια μεγάλη κοινότητα στα social media. Έχετε μια Facebook Page με 329 χιλ. likes και ένα Instagram account με 291 χιλ. likes. Πως πετύχατε κάτι τέτοιο;

Νομίζω δεν μπορώ να σας απαντήσω κάτι πολύ συγκεκριμένο…Ήταν και για μας αρκετά εντυπωσιακό και έγινε πολύ γρήγορα…Γνωρίζαμε εξαρχής ότι αν θέλαμε να φτιάξουμε ένα e-shop έπρεπε να ασχοληθούμε και με τα social media.Στην συνέχεια ήρθε το περσινό lockdown και οι αμέτρητες ώρες δημιουργίας τις οποίες προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε με αστείο τρόπο και είδαμε ότι είχαν πολύ μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο.

Σε γενικές  γραμμές πιστεύω ότι προσπαθήσαμε να δώσουμε ένα πιο οικείο-προσωπικό χαρακτήρα και όχι αυτό τον στυλιζαρισμένο χαρακτήρα που προσπαθούν να προωθήσουν πολλά brand στην εποχή μας και αυτό το αγκάλιασε ο κόσμος.

Τελικά τα social media είναι ένα «παράθυρο» για μια επιχείρηση στην εποχή μας, για να φτάσει ακόμα και σε πελάτες από την άλλη άκρη του κόσμου; Και επίσης να μας πείτε μέχρι ποια μέρη έχουν φτάσει τα δικά σας προϊόντα ως σήμερα.

Νομίζω πως ναι.. Πιστεύω ότι ζούμε σε πρωτόγνωρους καιρούς. Είναι η πρώτη φορά που η παγκοσμιοποίηση παίρνει τόσο έντονα σάρκα και οστά. Όλοι οι άνθρωποι περνούν πολλές ώρες μπροστά στα κινητά, τα tablet και τους υπολογιστές (ειδικά τώρα στην περίοδο της πανδημίας)και τα social media είναι ένας εύκολος τρόπος για να προσεγγίσεις τους ανθρώπους σε κάθε γωνιά του κόσμου, όπου κι αν βρίσκονται.

Το βασικό αγοραστικό μας κοινό βρίσκεται εντός της Ευρώπης αλλά μπορούμε με μεγάλη  χαρά να πούμε ότι έχουμε στείλει σε πολλές χωρες παγκοσμίως, όπως Λατινική Αμερική και Αφρική. 

Πως σας επηρέασε σαν επιχείρηση όλο αυτό το απρόσμενο σκηνικό με τον κορονοιό; Τι άλλαξε και τι έμεινε ίδιο στην επαγγελματική καθημερινότητα σας

Σίγουρα προκλήθηκαν πολλές απρόσμενες αλλαγές. Φυσικά σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό μας βοήθησε, όπως και όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι έκαναν όλες τις αγορές τους ηλεκτρονικά αλλά από την άλλη δημιουργήθηκαν και πολλά προβλήματα, με μεγαλύτερο το χάος στις μεταφορές, το οποίο το βιώσαμε έντονα και στην Ελλάδα, πόσο μάλλον σε διεθνές επίπεδο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμάς ήταν ότι δεν μπορούσαμε να ταξιδέψουμε. Τα ταξίδια και η αναζήτηση νέων πρώτων υλών είναι μεγάλη έμπνευση για μένα και τώρα έμεινε πίσω. Όμως σίγουρα μας βοήθησε να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε σε πιο δύσκολες συνθήκες κάτι το οποίο είναι πιθανό να μας συμβεί πολλές φορες στο μελλον..

Ποια είναι η συμβουλή που θα δίνατε σε κάποιον που σκέφτεται να ξεκινήσει ένα business project από ένα Ελληνικό νησί;

Αυτό που θέλω να προτείνω σε όλους τους νέους ανθρώπους που έχουν μια ιδέα και ζουν στην επαρχία ή σε κάποια απομακρυσμένη περιοχή, να μην διστάσουν και να την υλοποιήσουν.

Πολλές φορές σκεφτόμαστε ότι είναι πολύ δύσκολο να ξεκινήσουμε κάτι νέο γιατί ζούμε πολύ μακριά από το κέντρο όπου θα μπορούσαμε να βρούμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να υλοποιήσουμε τις ιδέες μας. Στην πραγματικότητα πιστεύω ότι τα ελληνικά νησιά κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ευρωπαίων και εν τέλει ό,τι εκλαμβάναμε ως τροχοπέδη στην πραγματικότητα αποτελεί το στοιχείο που θα μας κάνει να ξεχωρίσουμε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + twelve =