αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα προϊόντα που… δεν συμφέρουν, και τα έχουν αφαιρέσει τα Jumbo από τα ράφια τους

Τα προϊόντα που… δεν συμφέρουν, και τα έχουν αφαιρέσει τα Jumbo από τα ράφια τους

«Οποιοδήποτε προϊόν έχει μεγάλο όγκο και μικρή αξία, δεν συμφέρει». Σε αυτή τη φράση, όπως εξηγεί το Insider.gr, συνοψίζεται η στρατηγική του Ομίλου Jumbo τους τελευταίους μήνες, προκειμένου να διαχειριστεί την εισοδηματική αναστάτωση που προκαλούν η πληθωριστική έκρηξη και οι γεωπολιτικές συνθήκες, η ενεργειακή ανασφάλεια και το παράλογα ακριβό κόστος μεταφορών.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον όμιλο «καμία από τις παραμέτρους αυτές δεν παρουσιάζει βελτίωση αλλά αντιθέτως εμφανίζουν τάση περαιτέρω αρρυθμίας οδηγώντας το σύστημα στα απόλυτα όρια του».

Ενδεικτικό παράδειγμα ενός προϊόντος με μεγάλο όγκο και μικρή αξία είναι τα γυάλινα μπουκάλια. Και σίγουρα δεν είναι το μόνο.

«Η στρατηγική επιλογή του ομίλου Jumbo να εξαιρέσει από το προϊοντικό του φάσμα, κάθε προϊόν που λόγω των νέων κοστολογικών δεδομένων η σχέση μεταξύ τιμής και ποιότητας, κρίνεται ότι δεν κλίνει προς όφελος του καταναλωτή, αποδίδει ήδη συγκεκριμένα θετικά αποτελέσματα» ανέφερε χθες σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, επιβεβαιώνοντας πως συνεχίζει να μην γεμίζει τα ράφια της με προϊόντα που δεν… συμφέρουν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven + five =