αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα προϊόντα που αφαίρεσαν τα Jumbo από τα ράφια τους

Τα προϊόντα που αφαίρεσαν τα Jumbo από τα ράφια τους

Με αύξηση πωλήσεων περίπου 12% έκλεισε ο Οκτώβριος 2022 για την Jumbo, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021. Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «αμέσως μετά το ξέσπασμα της πληθωριστικής καταιγίδας, στην Ευρώπη, ο Ομιλος Jumbo επέλεξε την στρατηγική της πολύ προσεκτικής και αυστηρής επιλογής των προϊόντων που διαθέτει στο δίκτυο του, ώστε σε κάθε περίπτωση η σχέση τιμής – ποιότητας να αποβαίνει, σταθερά και αδιαμφισβήτητα, προς όφελος του καταναλωτή. Το καταναλωτικό κοινό συνεχίζει να επιβραβεύει στην πράξη την πολιτική αυτή, όχι μόνον -κατά κύριο λόγο- στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος».

Σε προηγούμενη ανακοίνωση μέσα στο 2022 η εταιρία είχε αναφερθεί πάλι στο συγκεκριμένο θέμα, εξηγώντας ποια προϊόντα αφήνει έξω από τα ράφια της. «Στον Όμιλο JUMBO τον πρώτο λόγο έχουν οι καταναλωτές που επιμένουν να επιλέγουν την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας για κάθε προϊόν που επιλέγουν. Ο Όμιλος JUMBO επιμένει να αποκλείει από τα ράφια των καταστημάτων του κάθε προϊόν στο οποίο η σχέση τιμής-ποιότητας αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή», τόνιζε τότε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 5 =