αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα ΙΚΕΑ αποφάσισαν να μειώσουν τις τιμές στα προϊόντα τους. Και εδώ είναι ο λόγος

Τα ΙΚΕΑ αποφάσισαν να μειώσουν τις τιμές στα προϊόντα τους. Και εδώ είναι ο λόγος

Την απόφασή της να προχωρήσει σε μειώσεις τιμών στα προϊόντα της γνωστοποίησε πριν από λίγες ώρες η διοίκηση του ομίλου Ingka, -είναι ιδιοκτήτης των περισσότερων καταστημάτων ΙΚΕΑ.

Με τον Juvencio Maeztu, Deputy CEO και CFO του ομίλου να δηλώνει «καθώς τα πορτοφόλια για πολλούς ανθρώπους γίνονται πιο λεπτά, κορυφαία προτεραιότητα είναι να προσφέρουμε προσιτές τιμές και χαμηλότερες τιμές στους πελάτες μας, καθιστώντας τη σειρά IKEA πιο προσιτή για πολύ περισσότερους ανθρώπους. Η χαμηλή τιμή είναι μέρος του DNA μας και μειώνουμε τις τιμές σε πολλά προϊόντα σε όλο τον κόσμο».

Μέσα από την κίνηση αυτή η διοίκηση του Ingka Group (IKEA) είναι πεπεισμένη ότι οι περαιτέρω μειώσεις τιμών θα βοηθήσουν στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων το επόμενο έτος. Πάντως το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους (ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο) οι όγκοι πωλήσεων παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητοι σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δαπάνησε περίπου 1 δις. ευρώ για μειώσεις τιμών.

Στη μείωση των τιμών στα προϊόντα IKEA και όχι μόνο προχωρά και η διοίκηση του ομίλου Fourlis που ετοιμάζεται να εγκαινιάσει νέα καταστήματα ΙΚΕΑ σε Βουλγαρία, Πάτρα, Ηράκλειο και Ελληνικό έως το 2027. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας τον Νοέμβριο ο όμιλος πέτυχε διψήφια αύξηση πωλήσεων τάση που αναμένεται να διατηρηθεί και στον τελευταίο μήνα του έτους.

Αναφορικά με τις τιμές ο επικεφαλής της ομίλου κ. Βασίλης Φουρλής είπε πρόσφατα πως η θετική τάση στο κόστος των πρώτων υλών και των αγαθών δίνει περιθώρια στις αλυσίδες του Ομίλου για μειώσεις τιμών σε προϊόντα που θα του δώσουν τη δυνατότητα διεκδίκησης μεγαλύτερων μεριδίων στις αγορές που δραστηριοποιείται. «Στο γ’ τρίμηνο δεν είχαμε αυξήσεις τιμών. Μάλιστα στην ΙΚΕΑ είχαμε και επιλεκτικές μειώσεις. Απ’ την πλευρά μας σκοπεύουμε την όποια εξοικονόμηση θα έχουμε απ’ αυτές τις μειώσεις να τις περάσουμε στον καταναλωτή και με αυτό τον τρόπο να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί», ανέφερε.

Πηγή: Fortune Greece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − 9 =