αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα ΕΛΤΑ λανσάρουν δικό τους marketplace και μπαίνουν στο e-commerce

Τα ΕΛΤΑ λανσάρουν δικό τους marketplace και μπαίνουν στο e-commerce

Η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς και η μείωση του επιστολικού έργου οδηγεί τον όμιλο ΕΛΤΑ σε νέες δραστηριότητες, με στόχο την αύξηση των εσόδων του και κατά συνέπεια της κερδοφορίας του.

Έτσι η ΕΛΤΑ Courier, ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις της αγοράς, μπαίνει δυναμικά στον χώρο του e-commerce, δημιουργώντας το δικό της marketplace, ecouriermarket.com.

Όπως σημειώνει το Euro2day.gr, η εταιρεία κάνει δυναμικό βήμα προς τη νέα εποχή που διαμορφώνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην αγορά των ταχυδρομικών υπηρεσιών και προσφέρει άμεση πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων με σταθερό, χαμηλό κόστος, με τη μορφή ετήσιας συνδρομής.

Η νέα πλατφόρμα συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή.

Το ecouriermarket.gr βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία από τις αρχές του μήνα, έχοντας ήδη ενσωματώσει στις πρώτες επτά ημέρες της δοκιμαστικής του λειτουργίας 90 καταστήματα. Μέχρι το τέλος του μήνα, υπολογίζεται ότι θα έχουν ενσωματωθεί άλλα 50 και πλέον καταστήματα, με τον συνολικό αριθμό προϊόντων να φτάνει το 1.000.000.

Την ίδια περίοδο, αναμένεται να ολοκληρωθεί και η πιλοτική λειτουργία της πλατφόρμας.

Σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courier προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής, με την οποία οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.

Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr, η οποία προσφέρει και μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος.

Επιπλέον πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:

  • Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier.
  • Live τεχνική υποστήριξη.
  • Δημιουργία online αποθήκης για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων.
  • Σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting.
  • Δημιουργία ενός επιπλέον καναλιού για τους εμπόρους, στο οποίο μπορούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους και να δημιουργούν επιπρόσθετες πωλήσεις.
  • Παροχή συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση, έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου.

Οι συνδρομές για τις εταιρείες που θέλουν να γίνουν μέλος ξεκινούν από μηδέν και φθάνουν μέχρι και 99,90 ευρώ τον μήνα, ανάλογα με τις παροχές που περιλαμβάνει το πακέτο.

Τα πακέτα περιλαμβάνουν ανάλογα από Φιλοξενία, Λογότυπο επιχείρησης, Subdomain, Στοιχεία Επικοινωνίας – Χάρτης, Mobile Site, Chat, Blog, Promotions, Media Corner, Νομικά έξοδα, όροι χρήσης κ.λπ., Help desk με εκπρόσωπο, Σύνδεση με social (facebook, instagram, youtube), Σύνδεση του eshop με Viva Wallet, Αντικαταβολή, μετρητά, Αποστολή Newsletters μέσω mailchimp, Σύνδεση google tracking, statistics, Email Service, Loyalty program, συλλογής πόντων, Δημιουργία custom menu-κατηγοριών, συνολικός αριθμός προϊόντων (από 100 έως Unlimited), Api σύνδεσης με εξωτερικές εφαρμογές, Δυνατότητα διασύνδεσης με εμπορικά προγράμματα για ενημέρωση αποθεμάτων/τιμών, Σύνδεση εταιρικού ονόματος (domain).

Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη για ελεύθερη λήψη και εγκατάσταση από το Play Store για χρήστες Android και από το Apple Store για χρήστες iPhone/iPad.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − eight =