αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις τρόποι για να φέρεις περισσότερο traffic στο blog σου (και είναι δωρεάν) | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Τέσσερις τρόποι για να φέρεις περισσότερο traffic στο blog σου (και είναι δωρεάν) | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Αρκετοί άνθρωποι ξεκινάνε ένα δικό τους blog/site. Και αυτό δεν είναι καθόλου κακό. Κάπως έτσι άλλωστε ξεκίνησε και το It’s Possible, από το μηδέν, και σήμερα έχει περίπου 200.000 μοναδικούς αναγνώστες τον μήνα.

Εδώ όμως υπάρχει ένα point που πολλοί παραβλέπουν: Δεν αρκεί να έχεις καλό περιεχόμενο. Πρέπει κάπως αυτό το περιεχόμενο να φτάσει και μπροστά στα μάτια των αναγνωστών.

Δεν αρκεί, δηλαδή, να ανεβάζεις άρθρα στο νέο blog/site σου, αφού ειδικά στην αρχή οι χρήστες που θα μπαίνουν εκεί θα είναι λίγοι. Και τι μπορείς να κάνεις; Να ανεβάζεις τα άρθρα σου στο site σου και στην συνέχεια να τα προωθείς σε άλλες ιντερνετικές τοποθεσίες, έτσι ώστε να φτάσουν μπροστά σε περισσότερα μάτια. Και μπορεί να γίνει δωρεάν. Εδώ λοιπόν είναι 4 μέρη στα οποία μπορείς να προμοτάρεις τα άρθρα σου, να τα δουν περισσότεροι άνθρωποι και φυσικά να φέρεις traffic στο site σου.

1# Facebook. Ένα από τα βασικότερα κανάλια- και στην περίπτωση του It’s Possible. Από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο κομμάτι του traffic. Η πρώτη κίνηση είναι να δημιουργήσεις μια δική σου FB Page και να ξεκινήσεις να χτίζεις ένα κοινό (αυτό πιθανότατα θα χρειαστεί ένα μικρό μπάτζετ για να τρέξει πιο γρήγορα). Πολύ χρήσιμες είναι πλέον και οι FB Ομάδες. Λειτουργούν εντελώς δωρεάν και εκεί μπορείς να δημιουργήσεις μεγάλες κοινότητες. Μην διστάσεις να κάνεις posts και σε άλλες προϋπάρχουσες ομάδες, αν έχουν θεματολογία που ταιριάζει με τη δική σου.

2# Medium. Εκεί μπορείς να βρεις άπειρα άρθρα, από διάφορους αρθρογράφους. Μπορείς και εσύ να ανεβάσεις κάποια από τα άρθρα σου, δωρεάν. Με στόχο να τα διαβάσουν αναγνώστες που δεν ακολουθούν το site σου. Και κάπως έτσι να προσελκύσεις και νέο κοινό.

3# Συνεργασίες με άλλα sites. Θα δεις σημαντικά αποτελέσματα, αν γίνει σωστή επιλογή. Προσπάθησε να κλείσεις συνεργασίες με άλλα sites, έτσι ώστε να έχετε μια «ανταλλαγή» επισκεψιμότητας. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Μπορείς, για παράδειγμα, να ποστάρεις κάποια άρθρα σου στο άλλο site, και κάπου στην μέση του άρθρου να μπαίνει ένα ενεργό link που να παραπέμπει στο δικό σου site, για όποιον αναγνώστη θέλει να διαβάσει ολόκληρο το άρθρο. Το αντίστροφο μπορεί να γίνει και για το site- συνεργάτη σου. Έτσι ώστε και οι δύο πλευρές να παίρνουν traffic. Μπορούν να υπάρξουν και άλλου είδους συνεργασίες, όπως posts μέσα από τα social media κανάλια που έχει το κάθε site.

4# Linkedin. Πολύ θεωρούν ότι το Linkedin είναι απλά μια πλατφόρμα… για να αναρτήσεις το βιογραφικό σου. Λάθος. Το Linkedin είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική κοινότητα. Και πρέπει να την αξιοποιήσεις. Δημοσίευσε περιεχόμενο. Ακόμα και σε καθημερινή βάση. Αυτό μπορείς να το κάνεις είτε μέσα από το προσωπικό σου προφίλ, είτε δημιουργώντας μια Linkedin Page για το site σου (το θεωρώ απαραίτητο έτσι κι αλλιώς). Λόγω και του πιο επαγγελματικού χαρακτήρα που έχει η πλατφόρμα, μπορείς να προσεγγίσεις πιο εξειδικευμένο κοινό

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − seven =