αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις τρόποι για να παραμείνεις συγκεντρωμένος όταν το business project σου… δεν τραβάει

Τέσσερις τρόποι για να παραμείνεις συγκεντρωμένος όταν το business project σου… δεν τραβάει

O δρόμος προς την επιχειρηματική επιτυχία δεν είναι εύκολος. Περιλαμβάνει πολλά «πάνω» και «κάτω». Εάν η επιχείρησή σου αυτή τη στιγμή βιώνει μία ύφεση, το νούμερο ένα πράγμα που πρέπει να θυμάσαι είναι: Μην πανικοβάλλεσαι. Αρκεί να κοιτάξετε την ιστορία των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, και θα διαπιστώσετε ότι εκεί εμπεριέχονται πολλές δυσκολίες, απρόσμενες καταστάσεις, κακές επιλογές, διαστήματα αργής ανάπτυξης και οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος.

Αν το business project σου είναι αυτή την στιγμή «στριμωγμένο» δεν πρέπει να χάσεις την ελπίδα και την επιμονή σου. Αντί να σε ρίξει κάτω το άγχος ή να παγιδευτείς σε έναν κύκλο αρνητικότητας, εδώ είναι 4 κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να παραμείνεις εντός δρόμου.

1# Μην «καις» τον εαυτό σου προσπαθώντας να δουλέψεις σκληρότερα. Μία από τις πιο συνηθισμένες παγίδες για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων είναι η αποτυχία να εξασφαλίσουν στον εαυτό τους μια επαρκή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Γίνεται πιο δύσκολο να διατηρηθεί αυτή η ισορροπία μάλιστα όταν η επιχείρηση δεν πάει καλά. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η απάντηση στην πτώση των πωλήσεων είναι να διπλασιάσουν τις προσπάθειές τους σε μια προσπάθεια να διορθώσουν την πορεία. Εάν τα πράγματα πήγαιναν καλά πριν από την ύφεση, το πρόβλημά σας μάλλον δεν είναι θέμα προσπάθειας. Η εργασία με διπλάσιες ώρες δεν θα αποφέρει ξαφνικά διπλάσια κέρδη. Γρήγορη συμβουλή: Προσπάθησε να κάνεις ένα μίνι διάλειμμα και να «καθαρίσεις» το μυαλό σου. Έτσι ώστε να επανέλθεις πιο φρέσκος στη δουλειά. Το να έχετε χόμπι και να κοιμάστε – αντί να… καίγεστε στη δουλειά – θα σας κάνει καλύτερους στη δουλειά σας.

2# Συμβουλές από έναν μέντορα. Όταν η επιχείρησή σας περνάει μια δύσκολη περίοδο, δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στους οποίους μπορείτε να απευθυνθείτε και να καταλάβουν τα δεινά σας. Μια αξιοσημείωτη εξαίρεση είναι άλλοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που τα έχουν δει όλα. Αυτό είναι μόνο ένα από τα οφέλη του να έχεις μέντορα. Η καθοδήγηση είναι ανεκτίμητη για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και startuppers. Έρευνα που διεξήγαγε η UPS λέει ότι το ποσοστό επιτυχίας των επιχειρήσεων με μέντορα μετά από πέντε χρόνια είναι διπλάσιο από αυτό των επιχειρήσεων χωρίς μέντορα. Όταν νιώθεις ότι έχεις «κολλήσει», αναζήτησε μερικές χρήσιμες συμβουλές.

3# Μην θυσιάζεις την ποιότητά σου. Όταν οι πωλήσεις πέφτουν, είναι δελεαστικό να αλλάξετε το επιχειρηματικό σας μοντέλο με τρόπο που να θυσιάζει τους μακροπρόθεσμους στόχους, για τη βραχυπρόθεσμη ευτυχία. Συνήθως, αυτό σημαίνει έκπτωση στις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών σας—και, στη συνέχεια, μείωση της ποιότητας προκειμένου να διατηρήσετε το μερίδιό σας στα κέρδη. Ωστόσο, η επιθετική έκπτωση δεν είναι ο τρόπος για να χτίσετε μια πιστή βάση πελατών. Μια ανάλυση από την Price Intelligently έδειξε ότι οι μεγάλες εκπτώσεις οδήγησαν σε πτώση 30% στη διάρκεια «ζωής» ενός πελάτη. Αυτό συμβαίνει επειδή η μείωση των τιμών κάνει τους πελάτες λιγότερο πιθανό να συμφωνήσουν να πληρώσουν ολόκληρο το ποσό για το προϊόν σας μόλις αυξήσετε ξανά την τιμή.

4# Pivot σε μία νέα κατεύθυνση. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας μπορεί να βαλτώνει. Εάν έχετε εντοπίσει μια ευκαιρία να στρέψετε την εταιρεία σας σε μια νέα κατεύθυνση ως αποτέλεσμα αυτής της ύφεσης, αυτό είναι καλό. Μπορεί να στραφείτε σε ένα νέο σύνολο πελατών ή στην επίλυση ενός διαφορετικού προβλήματος για τους ίδιους πελάτες που εξυπηρετούσατε. Μπορείτε να κάνετε ένα pitvos προσθέτοντας ένα χαρακτηριστικό στο προιόν σας ή προσθέτοντας περισσότερες δυνατότητες στην υπηρεσία που προσφέρετε. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις κάτι εντελώς καινούργιο, απαραίτητα. Ρίξε τις ιδέες στο τραπέζι και δοκίμασε τες. Αυτό είναι ίσως το σημαντικότερο point όταν ένα project «κολλάει»: Δοκιμές, δοκιμές, δοκιμές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − seven =