αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις τρόποι για να επαναφορτιστείς ακόμα και μέσα σε μια γρήγορη καθημερινότητα

Τέσσερις τρόποι για να επαναφορτιστείς ακόμα και μέσα σε μια γρήγορη καθημερινότητα

Έχει γίνει πολύς λόγος για το πώς μπορούμε να απομακρυνθούμε από τις συσκευές μας για να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας, αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν στιγμές που δεν μπορούμε να αποσυνδεθούμε πλήρως. Ίσως είσαι ένας γονιός που πρέπει να έχει το κινητό του πάνω του ή κάποιος που παρέχει φροντίδα και πρέπει να είσαι διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή. Αλλά όποιος κι αν είναι ο ρόλος σου, όλοι αξίζουμε να κάνουμε μικρά διαλείμματα που θα μας προστατεύσουν από την εξάντληση και το burnout. 

Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να αποσυνδεθείς από την τεχνολογία ολοκληρωτικά, αλλά εξακολουθείς να χρειάζεσαι χρόνο για τον εαυτό σου, ακολουθούν μερικές συμβουλές όπως τις παραθέτει η Thrive Global. 

Δώσε στον εαυτό σου μια μικρή ανταμοιβή στο τέλος κάθε ημέρας 

Όταν γνωρίζεις ότι ακολουθεί μια μεγάλη μέρα με τα παιδιά σου, μπορείς να ξεκινήσεις τη μέρα σου με τη σκέψη ότι κάτι θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις αργότερα. “Προσπαθώ να διαλέξω ένα πράγμα το πρωί για το οποίο να ανυπομονώ στο τέλος της μέρας: η ανάγνωση ενός βιβλίου, η παρακολούθηση μιας σειράς, η συνομιλία με ένα φίλο,” αναφέρει ο Greg Beyer, Director of Content Strategy της Thrive και πατέρας 3 παιδιών. “Μου αρέσει να τα φροντίζω και να ασχολούμαι διαρκώς μαζί τους, αλλά βοηθά να γνωρίζω ότι υπάρχει μια ανταμοιβή για ενηλίκους στον ορίζοντα.” 

Μίλα με κάποιον που φέρνει χαρά στη ζωή σου

Το να ακούσεις τη φωνή κάποιου μπορεί να σε ηρεμήσει μια υπερφορτωμένη μέρα. “Τηλεφωνώ σε μια φίλη που μένει κοντά και είναι πολύ θετική και υποστηρικτική και έχει μια υπέροχη ηρεμηστική φωνή,” σημειώνει η Elaine Lipworth, γονέας, πάροχος φροντίδας για τον σύζυγό της και συντάκτρια στη Thrive. “Μια σύντομη βόλτα μαζί της με βοηθά να αποσυνδεθεώ. Το να την ακούω να μιλά για τα δικά της προβλήματα με τα παιδιά της με βοηθά να ξεχνώ για λίγο όσα σε στρεσάρουν.” 

Απόφυγε τη δουλειά μόλις ξυπνήσεις 

Πολλοί γονείς και κηδεμόνες χρειάζεται να έχουν τα κινητά τους δίπλα τους τη νύχτα, κάτι που κάνει την αποσύνδεση δύσκολη. “Μερικές φορές, χρειάζεται να μείνω διαθέσιμη και να έχω το κινητό μου μαζί μου στο κρεβάτι,” υποστηρίζει η Hanna Sicker, Chief Information Officer της Thrive. “Όταν συμβαίνει αυτό, προσπαθώ να ισορροπήσω την κατάσταση το επόμενο πρωί. Αντί να ξεκινήσω την ημέρα μου τσεκάροντας τα email μου, θα κάνω μια δραστηριότητα που μου δίνει ενέργεια, όπως μια πρωινή βόλτα.” 

Δοκίμασε μια 5λεπτη άσκηση αδειάσματος του μυαλού σου 

Η γραφή μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος να επαναφορτιστείς και να επανεκκινήσεις χωρίς να απομακρυνθείς από όλους και όλα. Βρίσκοντας χρόνο για μιας άσκηση αδειάσματος του μυαλού σου πριν τον ύπνο, θα σε βοηθήσει να ανακουφίσεις το στρες σου. “Γράφω χωρίς να κάνω διορθώσεις και χωρίς να λογοκρίνω τις σκέψεις μου για τουλάχιστον 5 λεπτά και μετά καίω ό,τι έγραψα,” αναφέρει η Lipworth. “Πρόκειται για μια ψυχολογική τεχνική που έμαθα πριν ένα χρόνο και βοηθά πολύ στον περιορισμό του στρες και του άγχους.” Η Lipworth προσθέτει ότι το κλειδί είναι να γράφεις οτιδήποτε σου έρχεται στο μυαλό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + eighteen =