αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις τρόποι για να αποδείξεις στα media ότι αξίζεις μια συνέντευξη | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Τέσσερις τρόποι για να αποδείξεις στα media ότι αξίζεις μια συνέντευξη | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Νομίζω ότι είναι μια από τις ερωτήσεις που μου έχουν γίνει περισσότερο, από τότε που βγήκε στον αέρα το site που διαβάζεις αυτή τη στιγμή. «Με ποια κριτήρια επιλέγονται οι άνθρωποι με τους οποίους γίνονται οι συνεντεύξεις;». Εδώ φυσικά δεν υπάρχει μόνο μια απάντηση που να «πιάνει» όλα τα media, οπότε θα αρκεστώ να μιλήσω για το τι ισχύει στην δική μου περίπτωση.

Πρώτα από όλα, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Είναι αλήθεια ότι πολλές συνεντεύξεις που βλέπουμε στα ΜΜΕ, δεν γίνονται… αυθόρμητα. Αλλά υπάρχουν συμφωνίες μάρκετινγκ από πίσω. Είναι οι λεγόμενες sponsored συνεντεύξεις. Το It’s Possible έχει επιλέξει να μην κάνει τέτοιες συνεντεύξεις ή παρόμοια άρθρα. Οπότε είναι μια κατηγορία που την βγάζουμε εκτός. Όλες οι interviews που βλέπετε κατά καιρούς στο site είναι αληθινές. Με αληθινές ερωτήσεις και αληθινές απαντήσεις.

Πάμε παρακάτω. Τι προϋποθέσεις χρειάζονται για να γίνει λοιπόν μια συνέντευξη; Στην περίπτωση μας, μια συνέντευξη με εστίαση στο business πεδίο. Το οποίο βέβαια μπορεί να περιλαμβάνει από έναν εργοστασιάρχη, μέχρι έναν startupper ή YouTuber. Δεν υπάρχουν «φραγμοί» παλαιού τύπου. Ας δούμε 4 βασικά στοιχεία.

1# Χειροπιαστά αποτελέσματα

«Λοιπόν, την εφαρμογή μας την έχουν κατεβάσει μέχρι τώρα 1 εκατ. χρήστες». Αν μου το πει κάποιος αυτό ή μου πει κάτι παρόμοιο, τότε ναι είναι μια καλή αφορμή για να γίνει συνέντευξη. Έχει να κάνει δηλαδή με τα χειροπιαστά αποτελέσματα- τα οποία τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Είναι ένα success story για το οποίο πρέπει να μάθει ο κόσμος.

2# Project που τραβά τα βλέμματα

Μπορεί να βρισκόμαστε όμως ένα στάδιο πιο πίσω. Δηλαδή, να πρόκειται για ένα project που να μην έχει καταφέρει ακόμα να φτάσει σε μεγάλη επιτυχία. Να είναι ίσως ένα νέο εγχείρημα. Αλλά έχει κάτι που τραβά τα βλέμματα. Λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα ή έχει κάποιο στοιχείο το οποίο δεν έχουμε ξανά δει. Και αυτός θα γίνει συνέντευξη, ακόμα κι αν μέχρι τώρα δεν είναι πολύ «γνωστός». Είναι πολύ πιθανό να φορά ένα μεγάλο μέρος του κοινού.

3# Το story του ιδρυτή

Αρκετές φορές έχουν επικοινωνήσει διάφοροι ιδρυτές/ιες μαζί μου, για να γίνει μια συνέντευξη. Η πρώτη μου σκέψη βλέποντας το εκάστοτε project ήταν ότι πρόκειται για κάτι «πολύ εξειδικευμένο» που μάλλον δεν θα ενδιαφέρει τον μέσο αναγνώστη. Σε αρκετές περιπτώσεις, το αποτέλεσμα ήταν εντελώς διαφορετικό! Γιατί; Διότι εστιάσαμε στο γενικότερο story του «πρωταγωνιστή» το οποίο είχε ενδιαφέροντα στοιχεία. Και έτσι κατάφεραν πιο εξειδικευμένα projects να διαβαστούν από όλους.

4# Εμπειρία σε ένα πεδίο

Μπορεί κάποιος να έχει να πει χρήσιμα πράγματα, πάνω σε ένα συγκεκριμένο πεδίο. Επειδή ακριβώς έχει την εμπειρία. Για παράδειγμα, αν ένα στέλεχος του HR με εμπειρία 10 ετών φτιάξει αύριο το πρωί μια πλατφόρμα σχετική με το HR, τότε θα μπορούσε να γίνει μια συνέντευξη. Και να μιλήσει όχι μόνο για το εγχείρημα του, αλλά και το γενικότερο κομμάτι της εύρεσης εργασίας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + two =