αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις τρόποι για να αντιμετωπίσεις ένα άτομο που κάνει τον «παντογνώστη» στη δουλειά

Τέσσερις τρόποι για να αντιμετωπίσεις ένα άτομο που κάνει τον «παντογνώστη» στη δουλειά

Σε όλους μας έχει τύχει: Να έχουμε στη δουλειά εκείνο το άτομο που κάνει τον «παντογνώστη». Νομίζει ότι ξέρει περισσότερα… από όσα ξέρει στην πραγματικότητα. Και δεν έχει να κάνει με την θέση κάποιου. Μπορεί να δεις τέτοιους «παντογνώστες» σε ανώτερες θέσεις ή κατώτερες στην ιεραρχία.

Σε κάθε ομάδα οικογένειας, συναδέλφων ή φίλων, μπορεί να υπάρχει μία τέτοια προσωπικότητα. Και για να αντιμετωπίσετε ένα άτομο που τα ξέρετε όλα, πρέπει να είστε πρόθυμοι να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας και μερικές φορές και τους άλλους.

Εδώ είναι λοιπόν τρόποι για να αντιμετωπίσετε ένα τέτοιο άτομο στη δουλειά.

Υιοθετήστε αντικειμενικές μετρήσεις απόδοσης

Ποσοτικοποιήσιμες μετρήσεις, όπως στόχοι πωλήσεων, μετατροπές νέων πελατών ή ποσοστά διατήρησης πελατών, επιτρέπουν στους ανθρώπους να συγκρίνουν την απόδοσή τους με τους ομοτίμους- και μπορούν να εξουδετερώσουν την υπερεκτίμηση της ικανότητας.

Είναι λίγο πιο δύσκολο να δικαιολογήσετε την υπερμεγέθη αυτοπεποίθησή σας, αν δείτε ότι ένα μέλος της ομάδας επιτυγχάνει μεγαλύτερους αριθμούς πωλήσεων από εσάς. Αντιμέτωποι με αυτήν την πραγματικότητα, οι λιγότερο ικανοί μπορεί να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν τελικά χώρο να μάθουν και να αναπτυχθούν.

Καλλιεργήστε μια κουλτούρα βασισμένη στα δυνατά σημεία

Αναγνωρίστε τακτικά και δημόσια τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία των ανθρώπων και βοηθήστε όλα τα μέλη της ομάδας να αναγνωρίσουν τις δικές τους δυνάμεις. Όταν οι εργαζόμενοι κατανοούν πού βρίσκονται τα δυνατά σημεία (και οι περιορισμοί), μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη γνώση για να σχεδιάσουν και να ολοκληρώσουν καλύτερα την εργασία τους. Βοηθήστε τους νεότερους υπαλλήλους να γνωρίζουν σε ποιον μπορούν (και πρέπει) να απευθυνθούν για καθοδήγηση και συμβουλές. Για παράδειγμα, «Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να μετατρέψετε ένα όχι σε ναι στην επόμενη κλήση πωλήσεων, πρέπει πραγματικά να μιλήσετε με τον Νίκο. Έχει μερικές υπέροχες ιδέες, μερικές μοναδικές στρατηγικές και πολλές εμπειρίες σε αυτόν τον τομέα. Είναι ένας από τους κορυφαίους πωλητές μας».

Να είστε προσεκτικοί με την επανεφεύρεση του τροχού

Να είστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και οπτικές, αλλά όχι σε βάρος της εδραιωμένης γνώσης. Μια διαφορετική ομάδα με νέες οπτικές μπορεί σίγουρα να πυροδοτήσει την καινοτομία, αλλά βεβαιωθείτε ότι μια νέα πρόταση δεν αγνοεί μια προηγούμενη καλά δομημένη απόφαση και δεν οδηγεί σε χάσιμο χρόνου για να φτάσει τελικά στο ίδιο μέρος.

Κάνε ερωτήσεις

Αν κάποιος πιστεύει ότι ξέρει τα πάντα, ένας καλός τρόπος για να του κλείσετε το στόμα είναι να κάνετε ερωτήσεις. Αυτό λειτουργεί ιδιαίτερα καλά αν γνωρίζετε ότι πιθανότατα δεν ξέρουν για τι πράγμα μιλάνε.

Ρωτήστε τους για την πηγή των πληροφοριών τους, κάνοντας τους να στριμωχτούν, προσπαθώντας να φτιάξουν κάτι εν κινήσει. Μπορεί ακόμη και να θυμώσουν λίγο επειδή τους ζητήσατε αποδείξεις, αλλά το σημαντικό εδώ είναι να τους αναχετήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − six =