αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις συμβουλές για να δημιουργήσεις περιεχόμενο που ξεχωρίζει, σύμφωνα με τον Stan Lee

Τέσσερις συμβουλές για να δημιουργήσεις περιεχόμενο που ξεχωρίζει, σύμφωνα με τον Stan Lee

Η δημιουργία περιεχομένου είναι σημαντική στην digital εποχή που ζούμε. Μπορεί να σε βοηθήσει να χτίσεις το personal brand σου. ‘Η να χτίσεις ένα project από το μηδέν.

Αλλά πως θα το κάνεις σωστά; Έτσι ώστε να ξεχωρίσεις μέσα στον «ωκεανό» περιεχομένου που υπάρχει εκεί έξω. Το αμερικανικό addicted2success.com παραθέτει 4 συμβουλές για να δημιουργήσεις περιεχόμενο, σύμφωνα με τον Stan Lee. Πρόκειται φυσικά για τον εμβληματικό συγγραφέα, εκδότη, αρχισυντάκτη και επίτιμο πρόεδρο της εταιρίας Marvel Comics.

Σε συνεργασία με εικονογράφους όπως ο Τζακ Κίρμπι και ο Στιβ Ντίτκο, ο Lee δημιούργησε δημοφιλείς χαρακτήρες κόμικς όπως ο Spider-Man, οι Fantastic Four, οι X-Men, ο Hulk, ο Thor, ο Iron Man, ο Daredevil, ο Doctor Strange και πολλοί άλλοι, μεταμορφώνοντας τη Marvel Comics από μικρό εκδοτικό οίκο σε μεγάλη επιχείρηση, με παρουσία σε πολλούς κλάδους ψυχαγωγίας. Θεωρείται ένας από τους βασικότερους θεμελιωτές των σύγχρονων κόμικς.

1 Αυθεντικότητα

Για να χτίσουμε σχέσεις με τους άλλους, πρέπει πρώτα να γνωρίσουμε τον εαυτό μας. Αυτό συμβαίνει επειδή μια υγιής σχέση ευδοκιμεί μόνο όταν δύο άνθρωποι μπορούν να εμφανιστούν ως ο εαυτός τους.

Το βλέπουμε αυτό στην πράξη, στη ζωή του Lee. Περιγράφει τον εαυτό του ως «μίζερο», πριν αποφασίσει τελικά να γράψει τα είδη των κόμικς που θα ήθελε να διαβάσει.

Αυτό όχι μόνο τον έκανε να ερωτευτεί ξανά τη βιομηχανία των κόμικ, αλλά προσέλκυσε ένα αναγνωστικό κοινό από πολλές γενιές, γεγονός που οδήγησε σε εφαρμογές σε πολλά μέσα (συμπεριλαμβανομένου του κινηματογράφου και της τηλεόρασης).

Αυτό μπορεί να ενσωματωθεί στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας, λαμβάνοντας υπόψη το είδος του περιεχομένου που τραβάει την προσοχή σας ή που σας αρέσει- και βρίσκοντας έναν τρόπο να βάλετε τη δική σας σφραγίδα σε αυτό. Εάν έχετε ήδη μια προτιμώμενη πλατφόρμα, μπορείτε να το κάνετε εκεί ή, όπως ο Stan Lee, μην φοβάστε να δημιουργήσετε κάτι νέο που να είναι πιο αληθινό πιο κοντά σε αυτό που είστε.

#2 Σύνδεση

Ένα άλλο βασικό κομμάτι στο παζλ της οικοδόμησης γνώσης, συμπάθειας και εμπιστοσύνης με τους πιθανούς πελάτες είναι η ικανότητα να λέτε σχετικές ιστορίες.

Αυτό συμβαίνει επειδή η νευροεπιστημονική έρευνα δείχνει ότι οι αφηγήσεις πυροδοτούν την απελευθέρωση ωκυτοκίνης, της νευροχημικής ουσίας που σχετίζεται με την ενσυναίσθηση και τη σύνδεση [προκαλώντας] τον συγχρονισμό του εγκεφάλου μας.

Όχι μόνο το πέτυχε ο Lee γράφοντας τα είδη των ιστοριών που θα ήθελε να διαβάσει, αλλά το έκανε επίσης εστιάζοντας στο να κάνει τους χαρακτήρες του πιο σχετικούς και αντιπροσωπευτικούς του κοινού του. Έχοντας αυτό το παράδειγμα κατά νου, γίνεται σαφές ότι είναι σημαντικό, όχι μόνο να είστε αυθεντικοί, αλλά να ενσωματώσετε την ιστορία σας στο περιεχόμενό σας, με στόχο να δημιουργήσετε συνδέσεις με το κοινό σας.

Αυτός ο παράγοντας σχετικότητας μπορεί επίσης να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, επισημαίνοντας τα μέλη του κοινού μεσω case studies, ώστε να μπορούν να δουν τον εαυτό τους σε αυτές τις ιστορίες και να αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται.

# 3 Μην παρασύρεσαι από το συνηθισμένο

Σύμφωνα με τον Steven Bartlett (επιχειρηματίας, podcast host και συγγραφέας), «Η συνήθεια είναι ένα φαινόμενο στο οποίο ο εγκέφαλος προσαρμόζεται σε επαναλαμβανόμενα ερεθίσματα αγνοώντας ή υποβαθμίζοντας τη σημασία τους που είναι ο εχθρός της αποτελεσματικής και επιτυχημένης αφήγησης και μάρκετινγκ». Το αντίδοτο; «Πες ιστορίες με ανεπανάληπτο, αφιλτράριστο και αντισυμβατικό τρόπο».

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο Lee το έκανε αυτό κάνοντας τους χαρακτήρες του πιο σχετικούς με το κοινό του. Για παράδειγμα, αν και ήταν υπερήρωες, τους έδωσε ελαττώματα και «πραγματικά προβλήματα ζωής». Τους έκανε επίσης πιο αντιπροσωπευτικούς του κοινού του δημιουργώντας χαρακτήρες που ήταν έφηβοι, γυναίκες και από άλλη εθνική καταγωγή (π.χ. Spiderman, Captain Marvel και Black Panther αντίστοιχα).

Επιπλέον, τους γειώνει στον πραγματικό κόσμο, τοποθετώντας τους σε μέρη όπως η Νέα Υόρκη, παρά σε φανταστικές πόλεις, όπως η Γκόθαμ Σίτι, και «έκανε τους διαλόγους τους πιο εξελιγμένους» αντί να χρησιμοποιεί την απλοποιημένη γλώσσα που χρησιμοποιούνταν παραδοσιακά στα βιβλία κόμικ.

#4 Αντίκτυπος

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο ο Stan Lee ξεχώρισε, ήταν η αντιμετώπιση προβλημάτων της πραγματικής ζωής, όπως ο φανατισμός, τα ναρκωτικά και ο πόλεμος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πίστευε ότι «αν θέλεις πραγματικά να αλλάξεις τα πράγματα και να τα βελτιώσεις, πρέπει να βουτήξεις».

Γι’ αυτό η Marvel πάντα «προσπαθούσε να προβάλει λίγο το ηθικό κομμάτι, εκτός από [χαρακτήρες] να τρέχουν και να τσακώνονται». Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από απλός εντυπωσιασμός – πρέπει να δώσει στους ανθρώπους που καταναλώνουν αυτό το περιεχόμενο τη δυνατότητα να γίνουν μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Αυτός ο αντίκτυπος μπορεί επίσης να γίνει στην εργασία σας επισημαίνοντας μεγαλύτερα ζητήματα στο περιεχόμενό σας. Στη συνέχεια, θα μπορούσατε να το πάτε ένα βήμα παραπέρα δείχνοντας στο κοινό σας πώς η συνεργασία με τον Οργανισμό σας μπορεί να βοηθήσει είτε στην ανακούφιση είτε στην εξάλειψή τους μακροπρόθεσμα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight + 18 =