αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις νέες συνεργασίες για την Pockee- Ποια είναι τα επόμενα σχέδια

Τέσσερις νέες συνεργασίες για την Pockee- Ποια είναι τα επόμενα σχέδια

Διανύοντας το δεύτερο χρόνο λειτουργίας της, η δυναμική της mobile πλατφόρμας επιστροφής μετρητών Pockee ενισχύεται με νέες συνεργασίες και μηχανισμούς διαχείρισης των διαθέσιμων προσφορών.

Στη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού, η Pockee ξεκίνησε τέσσερις νέες, πολλά υποσχόμενες συνεργασίες με μεγάλους παίχτες της αγοράς σούπερ μάρκετ, την HELLENIC QUALITY FOODS (HQF), την BOLTON Hellas, την HENKEL Hellas και την SCA Hygiene Products. Με τις συγκεκριμένες συνεργασίες η Pockee αυξάνει σημαντικά την παρουσία της στις προϊοντικές κατηγορίες «Κρέας & Ψάρι», «Κατεψυγμένα», «Προσωπική Φροντίδα», «Οικιακή Φροντίδα» με brands όπως MIMIKOS, KANAKI, RIO MARE, OVERLAY, DIXAN, SYOSS,LIBRESSE, ZEWA. Έτσι, ο Αύγουστος κλείνει με τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και τις περισσότερες αριθμητικά διαθέσιμες προσφορές από την αρχή της λειτουργίας της εφαρμογής Pockee, τα οποία είναι απαραίτητα για το καθημερινό καλάθι αγορών του ελληνικού νοικοκυριού.

Παράλληλα με την ανάπτυξη νέων συνεργασιών, η πλατφόρμα Pockee επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων για τις εταιρίες του δικτύου της. Συγκεκριμένα, πλέον η Pockee επιτρέπει την ανάπτυξη geo-fencing campaigns για διάθεση και προβολή των προσφορών σε κοινά βάσει τοποθεσίας.

Από την άλλη, δίνει και στους καταναλωτές «βήμα» να πουν τη γνώμη και την εμπειρία τους από την χρήση των διαθέσιμων προϊόντων, μέσα από μικρής έκτασης polls. Ο μηχανισμός προσφέρει πλούσια πληροφορία που είναι διαθέσιμη στα brands και ενδείκνυται για ανατροφοδότηση και σχόλια σε λανσαρίσματα νέων προϊόντων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τις νέες δυνατότητες έχουν ήδη αξιοποιήσει οι FrieslandCampina, Atlanta, Μπάρμπα Στάθης, Henkel, Κρι Κρι. Οι παραπάνω μηχανισμοί, καθιστούν την πλατφόρμα του Pockee ένα μηχανισμό μέσω του οποίου οι εταιρίες-συνεργάτες μπορούν να ανοίξουν ένα διάλογο με τους καταναλωτές τους και να τους προσφέρουν προϊόντα που έχουν αξία για τους δεύτερους.

Με την υποστήριξη πάνω από 200.000 χρηστών, τον Σεπτέμβριο η Pockee αναμένεται να ανακοινώσει νέες συνεργασίες και τακτικές, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ικανοποίηση των χρηστών της και την ανάπτυξη παραγωγικών συνεργασιών με εταιρίες στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 + twelve =