αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις λόγοι για τους οποίους δεν μπορείς να τελειώσεις καμία δουλειά μετά τις 2 το μεσημέρι

Τέσσερις λόγοι για τους οποίους δεν μπορείς να τελειώσεις καμία δουλειά μετά τις 2 το μεσημέρι

Νιώθεις κουρασμένος, τα μάτια σου με δυσκολία εστιάζουν στην οθόνη, χασμουριέσαι. Και παρόλο που υπάρχουν αρκετά tasks ακόμα που πρέπει να ολοκληρώσεις, η μόνη δουλειά που μπορείς να κάνεις είναι… να scrollάρεις στο Facebook. Μήπως είσαι κάπως έτσι μετά τις 2 το μεσημέρι κάθε ημέρα;

Οκ, είναι λογικό να μην είμαστε παραγωγικοί όλη την ημέρα. Είμαστε άνθρωποι και όχι μηχανές. Αλλά όπως σημειώνει το Success.com, αυτό το φαινόμενο που περιγράφεται στην αρχή και ξεκινά στις 2 το μεσημέρι, σε κάνει μη παραγωγικό και μπορεί να σου φάει 15 ώρες κάθε εβδομάδα. Το αποτέλεσμα; Θα χάσεις τα deadlines σου, θα εγκαταλείψεις τα projects σου και θα συσσωρεύσεις επείγουσα tasks που εμποδίζουν τους μακροπρόθεσμους στόχους σου.

Εδώ είναι λοιπόν 4 λόγοι για τους οποίους… κατεβάζεις τους διακόπτες μετά το μεσημέρι. Μήπως να κινηθείς διαφορετικά;

1# Αφήνεις για μετά το μεσημέρι… τα tasks που δεν θες να κάνεις. Μετά το μεσημέρι όταν αισθάνεσαι κουρασμένος, είναι λογικό να μη θες να κάνεις τις «βαριές δουλειές». Η λύση εδώ είναι απλή: Κάνε στο ξεκίνημα κάθε ημέρας αυτά τα «βαριά tasks» για να φύγουν από τη μέση. Όσο πιο μετά τα αφήνεις, τόσο το χειρότερο. Και είναι πιο πιθανό να μην μπορείς να συγκεντρωθείς σε αυτά και για τα ολοκληρώσεις, μετά το μεσημέρι.

2# Γεύματα. Μήπως δουλεύεις ασταμάτητα μέχρι να πεινάσεις πολύ και μετά τρέχεις να φας ένα ανθυγιεινό γεύμα; Είναι λάθος τακτική. Φάε κάτι υγιεινό πριν φτάσεις στα… όρια της πείνας. Ένα μικρό γεύμα κατά προτίμηση. Αποφύγετε ψωμί, ζυμαρικά, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες και σχεδόν οτιδήποτε με υψηλά επίπεδα λιπαρών, υδατανθράκων ή ζάχαρης.

3# Τελειώνει η καφεΐνη στον οργανισμό σου. Είσαι από αυτούς που πίνουν ένα ποτήρι καφέ κάθε ημέρα; Μήπως είσαι από αυτούς που πίνουν 2 ποτήρια καφέ για να βγάλουν την ημέρα; Ο καφές δεν είναι κακός. Αρκεί να υπάρχει ένα μέτρο. Μια λύση που μπορεί να σε βοηθήσει, είναι να πίνεις μόνο έναν καφέ το πρωί, και αρκετό νερό στη συνέχεια της ημέρας. Το νερό καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι ζωτικής σημασίας για να παραμείνετε παραγωγικοί, διότι οι επιπτώσεις της αφυδάτωσης στον εγκέφαλο μπορούν να πλήξουν την παραγωγικότητα σας.

4# Δεν έχεις συγκεκριμένες προτεραιότητες. Το έχουμε ξανά πει εδώ στο It’s Possible: Γράφε τα tasks που πρέπει να ολοκληρώσεις σε ένα χαρτί (ή ένα αρχείο word). Κάθε ημέρα. Να έχεις μπροστά σου μία λίστα με αυτά που έχεις να κάνεις. Υπάρχει και κάτι ακόμα για να βάλεις προτεραιότητες: Διάλεξε τις τρεις πιο επείγουσες / σημαντικές εργασίες της ημέρας και αποθήκευσε τις σε ξεχωριστή λίστα. Ασχολείσου με αυτά τα tasks πρώτα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − sixteen =