αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις κινήσεις που μπορείς να κάνεις όταν οι άλλοι σου σπάνε τα νεύρα

Τέσσερις κινήσεις που μπορείς να κάνεις όταν οι άλλοι σου σπάνε τα νεύρα

Ανεξάρτητα από το πόσο καλά τα πηγαίνετε με τους άλλους, πάντα θα υπάρχει κάποια κατάσταση ή ένα άτομο που μπορεί να σας ωθήσει στα άκρα. Να σου σπάσει τα νεύρα. Και τι μπορείς να κάνεις οταν κάποιος σου σπάει τα νεύρα; Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να χάσεις την ψυχραιμία σου. Ναι, είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, σωστά; Ωστόσο, αν το καταφέρεις είναι σημαντικό.

Αν λοιπόν βρεθείς μπροστά σε μια τέτοια κατάσταση, εδώ είναι 4 κινήσεις που θα σε βοηθήσουν. Χωρίς να ξεφύγεις.

1. Χρησιμοποίησε οπτικοποιήσεις

Θυμάστε την παλιά συμβουλή «μετρήστε μέχρι το δέκα» που χρησιμοποιείται για να καταπραΰνει το θυμό; Ναι, και σταματάς συνήθως στο 6 με τα νεύρα σου να βγαίνουν προς τα έξω. Δοκιμάστε λοιπόν την οπτικοποίηση. Η οπτικοποίηση πηγαίνει κάπου αλλού στο μυαλό σας, προσωρινά. Όταν ο κόσμος σας νευριάζει, αφιερώστε λίγο χρόνο και φανταστείτε την αγαπημένη ή την πιο ήσυχη τοποθεσία που έχετε δει. Μπορείτε να σκεφτείτε μια παραλία, ένα μέρος διακοπών ή το σπίτι της παιδικής σας ηλικίας. Μόνο για μια στιγμή, αφαιρέστε την εστίαση σας από το παρόν, για ένα γρήγορο διάλειμμα. Αυτό σας βοηθά να αλλάξετε τα συναισθήματά σας, μειώνοντας τον κίνδυνο ενός ξεσπάσματος θυμού.

2. Να είσαι ειλικρινής

Αν κάποιος σας ενοχλεί, απλά ενημερώστε τον. Δεν χρειάζεται να είστε σκληροί ή να του λέτε άσχημα πράγματα. Προσπαθήστε να είστε διακριτικοί και αφήστε τους να καταλάβουν ότι αυτό που κάνουν ή λένε αρχίζει να σας ενοχλεί. Η επικοινωνία είναι τόσο σημαντική και πρέπει να χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο εδώ.

3. Φύγε μακριά για λίγο

Εάν κάποιος σας προκαλεί άγχος, μερικές φορές είναι καλύτερο να φύγετε από το σκηνικό. Είτε πρόκειται για επαγγελματικό είτε σκηνικό στην προσωπική ζωή σας. Μπορείτε να νιώσετε τα συναισθήματά σας να δυναμώνουν και τον θυμό να ανεβαίνει. Όταν συμβαίνει, και κάποιος σας σπάει τα νεύρα, ίσως χρειαστεί να φύγετε. Η διαδικασία της απομάκρυνσης σάς επιτρέπει να δροσιστείτε και επίσης στέλνει ένα μήνυμα στο άτομο που σας ενοχλεί.

4. Μίλα σε κάποιον άλλο για το πρόβλημα

Εάν δεν είστε ενεργά σε μια διαμάχη με το άτομο που σας νευριάζει, τότε μιλήστε με κάποιον άλλο. Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί με ποιον μιλάτε, καθώς ορισμένα άτομα θέλουν να συζητήσουν μόνο για να αποκτήσουν αρνητικές πληροφορίες. Αν νομίζετε ότι κάποιος ακούει απλώς για να κουτσομπολεύει ή να πληγώσει κάποιον, αυτό είναι ένα λάθος σύστημα υποστήριξης. Επιλέξτε με σύνεση και βρείτε ένα καλό άτομο για να σας βοηθήσει να βγάλετε τα πράγματα από μέσα σας. Αυτό θα σας αναζωογονήσει πριν αντιμετωπίσετε ξανά μια αγχωτική κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι 5 τύποι ανθρώπων που μπορούν να σε εμποδίσουν να φτάσεις στους στόχους σου (και ίσως τους έχεις στον κύκλο σου)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 3 =