αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις κινήσεις για να κάνεις τους άλλους να σε εμπιστευτούν

Τέσσερις κινήσεις για να κάνεις τους άλλους να σε εμπιστευτούν

Αν νιώθεις ότι είναι δύσκολο να εμπιστευτείς άλλους στην εποχή μας – από πολιτικούς ηγέτες μέχρι επιχειρηματικούς τιτάνες – δεν είσαι μόνος. Σύμφωνα με το βαρόμετρο Edelman Trust 2022, το 60% των ανθρώπων δεν εμπιστεύονται κάτι μέχρι να δουν στοιχεία που δείχνουν ότι είναι αξιόπιστο.

Το να κερδίζουμε και να διατηρούμε την εμπιστοσύνη των πιο σημαντικών ανθρώπων στη ζωή μας είναι κάτι που δεν μπορούμε πλέον να θεωρούμε δεδομένο.

Και τι μπορείς να κάνεις πρακτικά; Το FastCompany παραθέτει 4 κινήσεις για να κάνεις τους άλλους να σε εμπιστευτούν. Είτε πρόκειται για ανθρώπους στο επαγγελματικό περιβάλλον σου, είτε στην προσωπική ζωή σου.

Δημιούργησε συνδέσεις με «αντιπάλους»

Είναι εύκολο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη εκείνων που σκέφτονται όπως εμείς ή βρίσκονται στην ίδια πλευρά με εμάς. Αλλά αξίζει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με ανθρώπους είναι… ανταγωνιστές μας. Το FastCompany φέρνει το παράδειγμα των ατόμων που εργάζονται μέσα σε έναν Οργανισμό, αλλά σε διαφορετικά τμήματα. Είναι εύκολο να γίνετε «αντίπαλοι» με τέτοιους ανθρώπους, λόγω των ανταγωνιστικών μετρήσεων και προτεραιοτήτων ή της συσσωρευμένης δυσπιστίας. Αλλά οι «ραφές» εδώ είναι σημαντικές. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ θα πρέπει να δημιουργούν μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Όσοι χτίζουν συμμαχίες πέρα ​​από αυτά τα όρια τους, κερδίζουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, όχι μόνο από τις δικές τους ομάδες, αλλά από ομάδες που κάποτε τους περιφρόνησαν. Το θάρρος να υπηρετήσετε ένα μεγαλύτερο σκοπό μαζί με τους άλλους, αντί να παραμένετε ανταγωνιστικοί απέναντί ​​τους, δείχνει την προθυμία να αφήσετε τον εγωισμό σας στην άκρη και να εμπιστευτείτε αυτούς που κάποτε δυσκολευόσασταν να εμπιστευτείτε. Αυτό, με τη σειρά του, προκαλεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από αυτούς.

Δείξε την προθυμία σου να αλλάξεις τρόπο σκέψης

Είναι χρήσιμο να είσαι ανοιχτός σε άλλες απόψεις- και να είσαι έτοιμος να αλλάξεις τη δική σου, αν χρειαστεί. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ανοίξετε τα meetings βάζοντας τους ανθρώπους να γράφουν ιδέες, σχόλια ή ανησυχίες σε κάρτες και στη συνέχεια να επιλέξετε τυχαία μία ή δύο από αυτες για συζήτηση. Αν το κάνετε αυτό ανώνυμα για αρχή, είναι ασφαλές για τους ανθρώπους να συμμετέχουν ελεύθερα. Είναι εξίσου σημαντικό να χρησιμοποιείτε τη φωνή σας για να προσφέρετε σχόλια για να βοηθάτε άλλους να βελτιώσουν τις ιδέες και τη δουλειά τους. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται φυσικά τους άλλους που νοιάζονται αρκετά και τους φέρνουν ευγενικά «σκληρές» πληροφορίες που οι άλλοι δεν θα το κάνουν. (Εάν ανακαλύψετε ότι οι απόψεις σας ήταν ελλιπείς και πρόσθετα δεδομένα άλλαξαν την οπτική σας, δείξετε ταπεινότητα και αναγνωρίσετε την εσφαλμένη υπόθεση σας.)

Μακροπρόθεσμη σκέψη, αντί θα βραχυπρόθεσμα κέρδη

Ένα από τα ευρήματα της έκθεσης Edelman Trust Barometer του 2022 ήταν η ανάγκη εστίασης στη μακροπρόθεσμη σκέψη για τη δημιουργία μόνιμων λύσεων που αποκαθιστούν την εμπιστοσύνη. Η βραχυπρόθεσμη σκέψη παράγει μεγαλύτερο διχασμό καθώς τα αποτελέσματα συχνά παράγουν νικητές και ηττημένους. Και όταν είστε διατεθειμένοι να θυσιάσετε βραχυπρόθεσμο κέρδος – για παράδειγμα, συμβουλεύοντας έναν υποψήφιο πελάτη να μην αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από εσάς που δεν χρειάζεται – χτίζετε μακροπρόθεσμη εμπιστοσύνη, επειδή αναγνωρίζουν ότι θέλετε το καλό τους. Στο βιβλίο The Long Game: How to Be a Long-Term Thinker in a Short-Term World, αναλύεται η έννοια της «στρατηγικής υπομονής». Δεν είναι πάντα ευχάριστο να περιμένουμε κάτι να εξελιχθεί ή να λειτουργήσει όπως θέλουμε, αλλά κάνοντας μια συνειδητή επιλογή να καθυστερήσουμε την ικανοποίηση, μπορούμε συχνά να επιτύχουμε αποτελέσματα που δεν θα ήταν δυνατά αν επιζητούσαμε μόνο ένα «γρήγορο χτύπημα».

Βοήθα τους άλλους να λάμψουν

Μην κοιτάς μόνο την δική σου επιτυχία. Αναζητήστε τρόπους για να επιτρέψετε στους άλλους να επιδείξουν το ταλέντο τους. Για παράδειγμα, προσκαλέστε άτομα που δεν «φαίνονται» συχνά, να παρουσιάσουν τα κρίσιμα projects τους μπροστά σε ευρύτερο κοινό στον Οργανισμό σας. Μια καλή ιδέα είναι επίσης να «συνδέσεις» κάποιον από το δίκτυο σου, με κάποιον άλλο άνθρωπο που χρειάζεται συγκεκριμένη βοήθεια. Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις. Το σίγουρο είναι πως αν βοηθάς τους άλλους, χτίζεις καλύτερες σχέσεις μαζί τους. Και -γιατί όχι- θα πάρεις και τη δική τους βοήθεια όταν την χρειαστείς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 + eight =