αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις θεμελιώδεις αξίες για να χτίσεις το personal brand σου στα social media

Τέσσερις θεμελιώδεις αξίες για να χτίσεις το personal brand σου στα social media

Αν κάνεις ένα απλό Googlάρισμα σχετικά με το personal branding, θα βρεις αμέτρητα άρθρα και βίντεο σχετικά με χρώματα, λογότυπα και άλλα «συστατικά» που παίζουν τον ρόλο τους σε αυτό το κομμάτι. Όλα έχουν την σημασία τους. Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι το personal branding αφορά κυρίως το άτομο πίσω από το brand.

Οι άνθρωποι θα «συνδεθούν» μαζί σου και θα σε ακολουθήσουν, για το πώς τους κάνεις να νιώθουν. Δεν είναι το Νο1 κριτήριο τα χρώματα ή το λογότυπό σου. To αμερικανικό addicted2success.com έφτιαξε ένα ενδιαφέρον άρθρο και παραθέτει 4 θεμελιώδεις αξίες για να χτίσεις το personal brand σου στα social media.

1# Να είσαι leader

Οι ηγέτες εμπνέουν και παρακινούν τους ανθρώπους να γίνουν καλύτεροι. Βοηθούν τους followers τους με το να είναι οι πρώτοι που βιώνουν τους όποιους κινδύνους υπάρχουν. Στη συνέχεια, επιστρέφουν και το μοιράζονται τα χρήσιμα μαθήματα με τους άλλους ανθρώπους. Αυτό πρέπει να δείχνει το περιεχόμενό σας. Ο κόσμος scrollάρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναζητώντας κάποιον να ακολουθήσει. Γίνε λοιπόν ο ηγέτης που μπορούν να ακολουθήσουν στο επαγγελματικό πεδίο.

2# Βγες πάνω από την αρνητικότητα

Ο κόσμος είναι γεμάτος αρνητικότητα. Και υπάρχει αρκετή αρνητικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- από τις τοπικές ειδήσεις μέχρι τους ανθρώπους που μισούν την δουλειά στην οποία πάνε κάθε πρωί. Εδώ είναι το στοίχημα: Το personal brand σου θα πρέπει να ξεπεράσει την αρνητικότητα και να διαδώσει τη θετικότητα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να ζεις σε ένα… σύννεφο όπου «όλα γύρω είναι θετικά». Αλλά σίγουρα πρέπει να έχεις μια θετική οπτική. Να παραθέτεις λύσεις και όχι να μένεις στα προβλήματα. Φανταστείτε ότι βρίσκεστε σε μια μάζωξη και είστε με ανθρώπους που είναι εξαιρετικά αρνητικοί όλη την ώρα. Πιθανότατα δεν θα μείνετε πολύ και θα βρείτε κάποια δικαιολογία για να φύγετε αμέσως. Τώρα φανταστείτε ότι βρίσκεστε στο ίδιο πάρτι αλλά εντοπίζετε μια χαρούμενη ομάδα ανθρώπων που πάντα κυνηγούν τα θετικά πράγματα στη ζωή. Και ανεξάρτητα από αυτό με το οποίο ασχολούνται, πάντα αναζητούν τρόπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους. Σίγουρα θα αισθανθείτε καλά και θα θέλετε να παραμείνετε κοντά τους.

3# Να είσαι ο εαυτός σου

Όλα τα στοιχεία που έχεις πάνω σου, δείχνουν αυτό που είσαι και αποτελούν κομμάτι του personal brand σου. Και αυτός ακριβώς πρέπει να είναι ένας από τους βασικούς στόχους σου: Να είσαι ο εαυτός σου. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κόσμος έχει βαρεθεί τον ψεύτικο τρόπο ζωής και το προμόσιον. Το να είσαι ο εαυτός σου θα έλκει φυσικά τους ανθρώπους προς το personal brand σου. Πρόσεξε να είσαι ο ίδιος άνθρωπος online και… offline.

4# Ανθρώπινες σχέσεις

Το βλέπουμε έντονα εκεί έξω: Είναι τόσοι πολλοί πλέον αυτοί που λειτουργούν ως… τηλεπωλητές. Το μόνο που τους ενδιαφέρει δηλαδή, είναι το πως θα βγάλουν χρήματα. Το πως θα βρουν τον «επόμενο πελάτη». Το πως θα κλείσουν την επόμενη επαγγελματική συνεργασία. Και το κάνουν με τόσο προφανή τρόπο, που απωθεί τους άλλους ανθρώπους. Είναι σημαντικό να χτίσεις ανθρώπινες σχέσεις με το κοινό που δημιουργείς. Να μην έχεις μόνιμα στο μυαλό σου το πως θα κάνεις «την επόμενη πώληση». Στην συνέχεια, θα μπορέσεις να παρουσιάσεις ίσως κάποια προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό, με πιο φυσικό τρόπο. Και θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να τους πείσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θες να γίνεις full-time blogger; Εδώ είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − one =