αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις δοκιμασμένες τεχνικές πωλήσεων που δεν λειτουργούν πια

Τέσσερις δοκιμασμένες τεχνικές πωλήσεων που δεν λειτουργούν πια

Το βλέπεις παντού γύρω σου: Όλοι προσπαθούν να κάνουν πωλήσεις. Από τον μικρότερο επαγγελματία, μέχρι τις μεγάλες εταιρίες. Και είναι λογικό. Μέσα από τις πωλήσεις έρχονται τα έσοδα.

Αλλά τελικά, ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να το κάνεις; Το αμερικανικό inc.com σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του παραθέτει 4 δοκιμασμένες τεχνικές πωλήσεων πουν δεν λειτουργούν πια- με την πανδημία να έχει παίξει τον ρόλο της. Πρόκειται, δηλαδή, για τεχνικές που κάποτε μπορεί να έφερναν καλά αποτελέσματα, αλλά σήμερα κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Και μάλλον πρέπει να τις αποφύγεις. Αφού όχι μόνο δεν θα δεις σημαντικά έσοδα από εκεί, αλλά είναι πιθανό… να σπάσεις και να νεύρα αρκετών υποψήφιων πελατών σου.

1# Συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Οι πωλητές πριν από την πανδημία χρησιμοποίησαν την προσωπική επαφή (μια σταθερή χειραψία, το κρασί και το φαγητό, κ.λπ.) για να οικοδομήσουν σχέσεις με τους πελάτες. Τώρα που φαίνεται πιθανό ότι θα ζούμε με δεδομένα Covid για τα επόμενα χρόνια, δεν αξίζει να στηρίξεις τις πωλήσεις σου σε αυτό το μοντέλο. Αν θες να σε βλέπει ο πελάτης, είναι καλύτερο να στήσεις μία παρουσίαση που να είναι Zoom- friendly. Αυτό σημαίνει κάμερα και μικρόφωνο υψηλής ποιότητας, φωτισμό επαγγελματικής ποιότητας και ένα φόντο που είναι απλό και ξεχωριστό, αλλά όχι πολύ «φανταχτερό» αποσπώντας την προσοχή.

2# Cold-calling. Το βλέπουμε έντονα και στην Ελλάδα, Είναι οι κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς, χωρίς να γνωρίζεις καν ποιος είναι στην άλλη άκρη της γραμμή. Συνήθως τέτοιες κλήσεις σου υπόσχονται «εντυπωσιακά αποτελέσματα» και προνόμια, αν πεις το «ναι». Στις περισσότερες περιπτώσεις πέφτουν σε τοίχο. Είναι μάλιστα ένας αρκετά ενοχλητικός τρόπος για να προσεγγίσεις πελάτες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για άτομα που εργάζονται από το σπίτι και χρησιμοποιούν ένα μόνο τηλέφωνο τόσο για προσωπικούς όσο και για επαγγελματικούς λόγους.

3# Φωνητικά emails και μηνύματα. Αυτό είναι ένα μοντέλο που δεν το βλέπουμε τόσο συχνά στην Ελλάδα. «Το voice mail είναι στη δεκαετία του 2020 όπως ήταν το φαξ στη δεκαετία του 2000. Μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να το χρησιμοποιούν, αλλά ένας αυξανόμενος αριθμός εργαζομένων (ειδικά οι νεότεροι) δεν ασχολούνται καν. Εξαφανίζεται γρήγορα, άρα είναι χάσιμο χρόνου», σημειώνει το Inc.com.

4# Emails τέτοιου τύπου:

Θέμα: «Έχω μία καταπληκτική ιδέα για να τραβήξει περισσότερα βλέμματα το προϊόν σας».

Η απάντηση που λαμβάνουν στο 99% των περιπτώσεων: «Δεν ενδιαφέρομαι, ευχαριστώ».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρία μαθήματα marketing που μπορούμε να μάθουμε από το «φαινόμενο» Squid Game

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − three =