αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤέσσερις δημοφιλείς συμβουλές, που πρέπει να αγνοήσεις στα social media

Τέσσερις δημοφιλείς συμβουλές, που πρέπει να αγνοήσεις στα social media

Συμβουλές, συμβουλές, συμβουλές. Πάντα θα ακούς τέτοιες. Ειδικά στην Ελλάδα, όπου όλοι έχουν γνώμη… για την δουλειά και την ζωή του άλλου. Οι συμβουλές δεν είναι πάντα κακές. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά ιδιαίτερα δημοφιλή tips που μπορούν να σε οδηγήσουν στην αποτυχία. Να έχουν, δηλαδή, το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θες.

Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τα social media και τις τακτικές που πρέπει να ακολουθήσεις εκεί. Είναι λογικό να γίνονται… αναλύσεις επί αναλύσεων, αφού το Facebook, το Instagram και οι άλλες πλατφόρμες έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας. Τις χρησιμοποιούν όλοι είτε απλά για να περνούν την ώρα τους, είτε για επαγγελματικούς λόγους.

Κάπως έτσι έχουν βγει στην επιφάνεια και διάφοροι ειδικοί (ή όχι και τόσο ειδικοί) που παραθέτουν τις δικές τους συμβουλές. Τώρα θα δούμε την άλλη πλευρά. Το αμερικανικό Ηootsuite έφτιαξε μια λίστα με τις 4 δημοφιλείς συμβουλές που αφορούν τα social media, και τις οποίες δεν πρέπει να ακολουθείς.

1# H επιτυχία μετράται μόνο με τον αριθμό των followers

Ίσως ο μεγαλύτερος μύθος στα social media και στο digital marketing. Οι περισσότεροι μετρούν την επιτυχία, με βάση τον αριθμό των followers που έχει κάποιος. Φυσικά το πόσο μεγάλο κοινό έχεις, μετράει. Ωστόσο, δεν πρέπει να κοιτάς μόνο τον αριθμό των ακολούθων, αλλά και την ποιότητα αυτών. Το πόσο στοχευμένο είναι το κοινό κάποιου μπορεί να κάνει την διαφορά.

2# Κράτα τους λογαριασμούς σου «καθαρούς»

Ακόμα κάτι που ακούμε συχνά. Ειδικά όταν ψάχνεις για εργασία. Όντως οι εργοδότες πλέον κοιτούν τα social media κάποιου. Και είναι καλό να μην έχεις ακραία posts. Από την άλλη, ούτε τα πλήρως «αποστειρωμένα» accounts είναι καλά συνήθως. Άσε την προσωπικότητα σου να φανεί. Και που ξέρεις, κάποια στοιχεία μπορούν να σε ξεχωρίσουν από την μάζα, όπως το καλό χιούμορ ή οι καλές ατάκες.

3# Διαγραφή αρνητικών σχολίων

Σκέψου το. Έχεις μια επιχείρηση και κάποιος πελάτης κάνει ένα αρνητικό σχόλιο. Πως αντιδράς; Σίγουρα δεν πρέπει να διαγράψεις το σχόλιο (εκτός αν έχουμε βρισιές ή μεγάλες προσβολές). Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να απαντήσεις δημόσια και να δώσεις μια λύση στο πρόβλημα του χρήστη.

4# Να είσαι παρών σε κάθε πλατφόρμα

Υπάρχει μια γενικότερη μανία, και όλοι προσπαθούν να έχουν παρουσία σε όλα τα social media. Το αποτέλεσμα είναι π.χ. μια εταιρία ή ένα πρόσωπο να έχει 5-6 διαφορετικά προφίλ- ένα σε κάθε πλατφόρμα, και τα μισά από αυτά να φυτοζωούν. Χωρίς πολύ υλικό και αναρτήσεις. Κάνε πιο στοχευμένη την παρουσία σου. Επέλεξε τις μισές πλατφόρμες, αλλά παίξει πολύ δυνατά εκεί.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − three =