αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις απλοί τρόποι για να προσελκύσεις περισσότερους αναγνώστες στο blog σου | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Τέσσερις απλοί τρόποι για να προσελκύσεις περισσότερους αναγνώστες στο blog σου | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Τα δεδομένα πλέον είναι πιο εύκολα: Μπορείς μέσα σε ελάχιστο χρόνο να φτιάξεις το δικό σου blog ή site και να ξεκινήσεις να δημιουργείς περιεχόμενο. Αν έχεις τεχνικές γνώσεις, μπορείς να φτιάξεις μόνος σου το blog που θέλεις, ενώ σε αντίθετη περίπτωση μπορείς να απευθυνθείς σε κάποια εταιρία για να το κάνει. Σε κάθε περίπτωση, πολύ σύντομα θα βρίσκεται στον ιντερνετικό αέρα η δική σου ιστοσελίδα και μπορείς να ξεκινήσεις να γράφεις.

Και τώρα; Θα έρθει η… blog-ίστικη επιτυχία μέσα σε μια νύχτα; Εντάξει, δεν είναι τόσο απλό. Δεν αρκεί απλά να φτιάξεις ένα blog και να ξεκινήσεις να γράφεις. Δεν αρκεί να είναι τεχνικά και σχεδιαστικά σωστό. Πρέπει να ξεκινήσεις να συγκεντρώνεις αναγνώστες, οι οποίοι θα διαβάζουν τα άρθρα που θα ανεβάζεις, θα σχολιάζουν και θα τα διαμοιράζουν. Έτσι ώστε η επισκεψιμότητα να γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Αυτή δεν είναι μια εύκολη υπόθεση.

Με τις κατάλληλες κινήσεις, μπορείς να προσελκύσεις όλο και περισσότερους αναγνώστες. Στόχος είναι κάθε μήνας που περνά, να πηγαίνεις λίγο (ή πολύ) πιο ψηλά σε επίπεδο επισκεψιμότητας. Παρακάτω θα δεις 4 απλούς τρόπους, έτσι ώστε να προσελκύσεις περισσότερους αναγνώστες στο blog σου.

1# Social Media

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Στην εποχή μας δεν μπορεί σχεδόν κανένα blog ή site, να φτάσει σε μεγάλη επισκεψιμότητα, αν δεν έχει παρουσία στα social media. Facebook και Twitter θεωρούνται απαραίτητα. Στη συνέχεια, ανάλογα με την θεματολογία και το στιλ του blog, δες το ενδεχόμενο να φτιάξεις και το σχετικό προφίλ σε Linkedin ή/και Instagram. Ίσως θα βοηθούσε και ένα κανάλι στο YouTube. Κάθε ανάρτηση που κάνεις στο blog σου, πρέπει να «πέφτει» και στα social media. Θυμηθείτε επίσης το άρθρο που είχα γράψει όπου εξηγούσα το γιατί έφτιαξα την Facebook Page του It’s Possible, πριν καν βγει στον «αέρα» το site.

2# Έξυπνοι τίτλοι

Είναι αλήθεια ότι το βασικό «εργαλείο» στο ίντερνετ, είναι οι τίτλοι των άρθρων. Μπορεί να έχεις φτιάξει το καλύτερο άρθρο ή την κορυφαία ανάλυση, αλλά αν το τίτλος είναι αδιάφορος, ελάχιστοι αναγνώστες θα κάνουν το κλικ. Και τότε ο κόπος σου θα πάει χαμένος. Είναι σημαντικό να βάζεις έξυπνους τίτλους, οι οποίο θα τραβούν τον αναγνώστη έτσι ώστε να διαβάσει το κυρίως κείμενο της ανάρτησης. Προσοχή: Μην πας στην τακτική των «υπερβολικών τίτλων» ή των τίτλων που δεν έχουν… καμία σχέση με το εκάστοτε άρθρο. Το λέω γιατί τα βλέπουμε και αυτά στην Ελλάδα.

3# Εικόνες

Οι εικόνες μετρούν. Όσο κι αν φαίνεται παράξενο σε κάποιους, η εικόνα ενός άρθρου μπορεί να φέρει σε αυτό μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή να το αδικήσει. Εννοείται ότι αποκλείουμε τις εικόνες κακής ανάλυσης. Δεν είμαστε άλλωστε στο 1999. Μπορείς εύκολα να βρεις φωτογραφίες μα καλή ανάλυση. Επίσης, προσπάθησε να βάζεις εικόνες που θα κάνουν τον αναγνώστη να θέλει να διαβάσει όλη την ανάρτηση. Προσωπικά επιλέγω στις περισσότερες περιπτώσεις εικόνες που εμπεριέχουν ανθρώπους σε πρώτο πλάνο. Αντί, για παράδειγμα, κτίρια, logos, screenshots, μηχανήματα ή οτιδήποτε άλλο.

4# Γράψε για κάτι που είσαι expert

Δεν αρκεί απλά να γράφεις άρθρα που κάποιος μπορεί να βρει λίγο-πολύ και αλλού. Πρέπει να βάλεις και την προσωπική σου σφραγίδα. Βρες κάποιο πεδίο/α που στα οποία να έχεις κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις. Και γράφε άρθρα πάνω σε αυτά. Δεν χρειάζεται να είσαι… οικονομολόγος ή καθηγητής πανεπιστημίου. Μπορεί να είσαι expert στην τεχνολογία, στην μόδα ή στην γυμναστική. Γράφε άρθρα που θα κάνουν καλύτερη την ζωή των ανθρώπων, πάνω στα συγκεκριμένα πεδία. Και δημιούργησε το δικό σου κοινό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × four =