αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις έξυπνοι τρόποι για να απαντήσεις σε ένα αγενές ή επικριτικό άτομο

Τέσσερις έξυπνοι τρόποι για να απαντήσεις σε ένα αγενές ή επικριτικό άτομο

Η πλοήγηση στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά όταν κάποιος είναι αγενής ή επικριτικός απέναντί σας.

Τι μπορείς να κάνεις;

Χειριστείτε αυτές τις καταστάσεις επιδέξια. Υπάρχουν τρόποι ακόμη και να επηρεάσετε τη συμπεριφορά του άλλου ατόμου. Οι έξυπνοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι υπάρχουν φράσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τέτοιες καταστάσεις.

Αυτές οι φράσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τον έλεγχο, να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και ίσως ακόμη και να αλλάξετε τη στάση των άλλων. Πάμε να δούμε 5 από αυτές.


1) «Σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου. Εκτιμώ την οπτική σου»

Μία από τις πιο καλές τεχνικές για να αντιμετωπίζεις την αγένεια ή την κρίση είναι… να απαντάς απλά με καλοσύνη.

Είναι μια προσέγγιση που μπορεί να αιχμαλωτίσει το άτομο και να το κάνει να ξανασκεφτεί τη συμπεριφορά του. Θα δείξετε ότι δεν θα παρασυρθείτε στην αρνητικότητα.

Σκεφτείτε ένα σενάριο όπου κάποιος είναι υπερβολικά επικριτικός για τη δουλειά σας. Αντί να είστε αμυντικοί, θα μπορούσατε να απαντήσετε με μια φράση όπως: «Σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Εκτιμώ την οπτική σου».

Κάπως έτσι διατηρείτε την αξιοπρέπειά σας- και δείχνει επίσης διακριτικά ότι δεν επηρεάζεστε από την αρνητικότητά τους.

Είναι μια έξυπνη τακτική για να επηρεάζεις τη συμπεριφορά του άλλου ατόμου, κάνοντας τον να το σκεφτεί δύο φορές πριν γίνει ξανά αγενής.

2) «Φαίνεται ότι έχουμε διαφορετικές απόψεις για αυτό, και είναι εντάξει. Ας συμφωνήσουμε οτι διαφωνουμε»

Θα υπάρξουν στιγμές που οι συζητήσεις μπορεί να οδηγήσουν σε άβολο έδαφος, με το άλλο άτομο να γίνεται επικριτικό ή ακόμα και εχθρικό. Σε τέτοια σενάρια, είναι χρήσιμο να πείτε μια φράση όπως «Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε».

Στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι αναγνωρίζεις τις διαφορετικές απόψεις, αλλά δεν είσαι διατεθειμένος να εμπλακείς σε μια διαμάχη. Διατήρησε τη συζήτηση πολιτισμένη και προχωρείστε χωρίς καμία παρατεταμένη εχθρότητα.

3) «Όταν μου μιλάς έτσι,να νιώθω ασέβεια»

Μερικές φορές, η πιο αποτελεσματική απάντηση στην αγένεια ή την κρίση είναι να εκφράσετε πώς σας κάνουν να νιώθετε τα λόγια του άλλου. Το να μοιράζεστε τα συναισθήματά σας δεν είναι σημάδι αδυναμίας – είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της ενσυναίσθησης και της κατανόησης.

Μπορεί να πείτε κάτι σαν, «Όταν μου μιλάς έτσι, νιώθω ασέβεια». Αυτό το είδος ανοιχτής και ειλικρινούς επικοινωνίας μπορεί να βοηθήσει το άλλο άτομο να συνειδητοποιήσει τον αντίκτυπο των λόγων του.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι όλοι είναι άνθρωποι και ικανοί να αλλάξουν. Εκφράζοντας τα συναισθήματά σας, δίνετε στο άλλο άτομο την ευκαιρία να αναλογιστεί τη συμπεριφορά του και πιθανώς να την προσαρμόσει στο μέλλον.

4) «Φαίνεται ότι περνάς μια δύσκολη μέρα…»

Στο επίκεντρο κάθε αλληλεπίδρασης, ειδικά των δύσκολων, θα πρέπει να βρίσκεται η ενσυναίσθηση. Όταν κάποιος είναι αγενής ή επικριτικός, αυτό αντικατοπτρίζει συχνά τους δικούς του αγώνες και όχι κάτιπου αφορά εσάς.

Η απάντηση με φράσεις όπως: «Φαίνεται ότι περνάς μια δύσκολη μέρα» ή «Βλέπω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για σένα», μπορεί να βοηθήσει στο σβήσιμο της έντασης. Δείχνει ότι προσπαθείτε να κατανοήσετε την οπτική τους, ακόμα κι αν δεν συμφωνείτε με αυτήν.

Η εξάσκηση της ενσυναίσθησης όχι μόνο βοηθά στην καλλιέργεια καλύτερων σχέσεων, αλλά επίσης μετατρέπει τις δύσκολες συναντήσεις σε ευκαιρίες για ανάπτυξη και κατανόηση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − seventeen =