αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις έξυπνες κινήσεις για να διαχειριστείς ένα άτομο που τσακώνεται με όλους

Τέσσερις έξυπνες κινήσεις για να διαχειριστείς ένα άτομο που τσακώνεται με όλους

Μερικοί άνθρωποι φαίνεται να έχουν προδιάθεση να προκαλούν… χάος και συγκρούσεις στη ζωή τους. Κάθε συζήτησή τους παλινδρομεί σε καυγά. Όπου κι αν πάνε κάτι πάει στραβά- και κάποιος άλλος φταίει. Και δεν μπορούν να αφήσουν τίποτα να πέσει κάτω, βλέποντας ακόμη και την πιο μικρή κίνηση ως προσβολή στην αξία τους.

Εάν έχετε εντοπίσει ένα άτομο με τέτοιο χαρακτήρα στη ζωή σας, μην του πείτε αμέσως ότι πιστεύετε ότι είναι οξύθυμος. Ο στόχος σας δεν πρέπει να είναι να χρησιμοποιείτε ”ταμπέλες” ως όπλο για να αντεπιτεθείτε. Θυμηθείτε: Αυτό το άτομο αντιδρά επιθετικά στην τριβή και απέναντι σε οποιονδήποτε του προσάψει κάτι. Πόσο ρεαλιστικό είναι να πιστεύουμε ότι η συζήτηση θα τελειώσει καλά, αν κινηθούμε έτσι; Οχι πολύ.

Εδώ είναι 4 έξυπνες κινήσεις που μπορείς να κάνεις, όπως τις διαβάσαμε στο αμερικανικό big think.

Σύνδεση

Επειδή τα άτομα με οξύθυμο χαρακτήρα βλέπουν τις σχέσεις ως ένα ανταγωνιστικό πεδίο, δυσκολεύονται να ανοιχτούν με άλλους για να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις. Μπορείτε να προσπαθήσετε να συνδεθείτε μαζί τους – και ενδεχομένως να μείνετε μακριά από το στόχαστρο τους – εκφράζοντας ενσυναίσθηση ή σεβασμό για αυτούς, όταν χρειάζεται.

Ωστόσο, αυτό το βήμα -και αυτά που ακολουθούν- ισχύει μόνο εάν θέλετε ή πρέπει να διαχειριστείτε μια σχέση με ένα άτομο με τάση για σύγκρουση. Εάν κινδυνεύει είτε η ασφάλεια είτε η συναισθηματική σας ευημερία, είναι καλύτερο να απομακρυνθείτε.

Ανάλυση

Τα άτομα που έχουν τάση για συγκρούσεις βλέπουν τις σχέσεις και τις συγκρούσεις μέσα από το ίδιο πρίσμα: ‘Η είσαι μαζί τους ή εναντίον τους. Αυτή η ένταση μπορεί να σας κάνει να νιώσετε ότι πρέπει να παίξετε το παιχνίδι σύμφωνα με τους κανόνες τους. Αλλά δεν χρειζεται. Έχετε επιλογές.

Μπορεί να πουν εξωφρενικά πράγματα και μπορεί να νιώθετε ότι πρέπει να τους πείσετε ότι κάνουν λάθος. Αλλά άστο να περάσει. Απλώς ξέχνα το. Δεν πρόκειται να τους αλλάξετε γνώμη.

Αναλύστε τις επιλογές που έχετε για την αντιμετώπιση του ατόμου, αλλά να είστε ρεαλιστές. Ίσως πρέπει να κανονίσετε τη σχέση έτσι ώστε να τον βλέπετε λιγότερο συχνά ή μπορεί να χρειαστεί να δικαιολογήσετε την άποψη σας όταν προκύπτουν ορισμένα θέματα στη συζήτηση. Σκεφτείτε ως προς τους κανόνες και τα όρια που πρέπει να θέσετε, για να αποτρέψετε την εμπλοκή σας στις αντιπαραθέσεις τους.

Απάντησε

Μερικές φορές, παρά τις καλύτερες προσπάθειές σας, δεν μπορείτε παρά να παρασυρθείτε… στη σύγκρουση. Όταν συμβεί αυτό, είναι σημαντικό να μην μπείτε με εξίσου δυνατά συναισθήματα, ούτε να σκαλίσετε το παρελθόν. Το να ακολουθήσεις αυτόν τον δρόμο είναι καταστροφή.

Αντίθετα, διατηρήστε την απάντησή σας αναλυτική και ουσιαστική. Αντιμετώπιση παραπληροφόρησης με επαληθεύσιμα γεγονότα. Αντιμετώπιση χαζών διχογνωμιών με ένα σύνολο ισορροπημένων προσεγγίσεων. Επίσης να είστε σύντομος, φιλικός και σταθερός. Αυτά τα χαρακτηριστικά επικοινωνίας έχουν τις καλύτερες πιθανότητες να αποσυμπιέσουν την κατάσταση αντί να ρίξουν λάδι στη φωτιά.

Βάλε όρια

Λόγω της συναισθηματικής τους αστάθειας, τα άτομα με τάση για συγκρούσεις έχουν συχνά απαιτήσεις που είναι παράλογες, περιττές ή απαράδεκτες. Φυσικά, εάν δεν ικανοποιήσετε αυτές τις απαιτήσεις, η συμπεριφορά σας θεωρείται… ως περαιτέρω απόδειξη ότι είστε εναντίον τους.

Και πάλι, μην πέσετε σε αυτήν την παγίδα. Αποφασίστε τι μπορείτε και τι δεν μπορείτε να κάνετε. Καθορίστε πότε μπορείτε και πότε δεν μπορείτε να συναντηθείτε. Επιλέξτε ποια θέματα θα συζητήσετε και ποια όχι. Εσύ αποφασίζεις για το πού είναι τα όριά σου. Μην αφήνετε την ένταση των συναισθημάτων του άλλου να σας οδηγήσει σε άλλα μονοπάτια. (Ωστόσο, αξίζει να επαναλάβουμε ότι όταν ορίζετε τους όρους σας, πρέπει να είστε σύντομοι, φιλικοί και σταθεροί)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 5 =