αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα tips για να στήσεις μια startup από το μηδέν

Τέσσερα tips για να στήσεις μια startup από το μηδέν

Δεν είναι εύκολο να φτάσεις στην startup-ική επιτυχία. Το λένε και οι αριθμοί: Περίπου 8 στις 10 startups τερματίζουν την λειτουργίας τους πολύ σύντομα και «χάνονται». Σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ζόρικα αν προσπαθήσεις να ξεκινήσεις στην Ελλάδα- μια χώρα που δεν θεωρείται… και η πιο φιλική προς την επιχειρηματικότητα.

Τίποτα όμως δεν είναι αδύνατο. Κατά καιρούς έχουμε δει ακόμα και στη χώρα μας αρκετά success stories. Τι πρέπει να κάνεις όμως για να μπεις σε τροχιά επιτυχίας; Η παρακάτω λίστα ίσως σε βοηθήσει. Είναι 4 tips για να στήσεις μια startup από το μηδέν.

1# Ξέρεις το κοινό σου; Συγκεκριμενοποιήστε το κοινό σας και προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του. Όπως  ακριβώς τα παιδικά βιβλία και  τα μεταμοντέρνα μυθιστορήματα δεν είναι γραμμένα με τον ίδιο τρόπο, έτσι οι εικόνες και τα μηνύματά σας πρέπει να είναι μοναδικά, ανάλογα με το στοχευμένο κοινό που έχετε κάθε φορά. Το να προσπαθείτε να συμπεριλάβετε τους πάντες στο κοινό σας, να είστε σίγουροι πως θα αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

2# Δες τι σε κάνει μοναδικό. Οκ μπορεί να υπάρχουν και άλλα projects στο ίδιο πεδίο. Αλλά πρέπει να βρεις μερικά στοιχεία που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις. Αν, για παράδειγμα, προσφέρετε χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές σας, θα μπορούσατε να το τονίσετε στο branding σας. Διαφορετικά, βρείτε ένα άλλο χαρακτηριστικό που κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει. Μια υπηρεσία που δεν έχουν οι άλλοι, για παράδειγμα.

3# Μια startup… προσωποκεντρική. Μην παραλείψετε  να καθορίσετε το brand σας σαν πρόσωπο και όχι σαν λογότυπο ή γραπτό μήνυμα. Είναι χρήσιμο να βγεις και εσύ μπροστά. Έχουμε φύγει από την εποχή που οι εταιρίες ήταν «απρόσωπες». Τώρα βλέπουμε όλο και πιο πολλούς ιδρυτές να βγαίνουν μπροστά. Και να κάνουν τα projects τους πιο προσωποκεντρικά. Ακόμα και το Facebook, είναι συνυφασμένο με το πρόσωπο του Mark Zuckerberg.

4# Αναζήτησε έναν ειδικό. Τώρα που έχετε μια βασική ιδέα για τα χαρακτηριστικά του brand σας, ήρθε η ώρα να ζητήσετε εξωτερική βοήθεια για να υλοποιήσετε το όραμά σας. Αν δεν έχετε γνώσεις πάνω στη γραφιστική και στις στρατηγικές marketing, μην αποθαρρύνεστε. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο και εκπαιδευμένο επαγγελματία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 9 =