αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα tips για να μειώσεις άμεσα το άγχος στο γραφείο. Ακόμα και στις πιεστικές ημέρες

Τέσσερα tips για να μειώσεις άμεσα το άγχος στο γραφείο. Ακόμα και στις πιεστικές ημέρες

Είναι πολύ πιθανό να δουλεύεις σε ένα γραφείο όπου το άγχος είναι καθημερινό. Και δεν είναι περίεργο. Οι ρυθμοί στην σύγχρονη αγορά εργασίας τρέχουν πολύ γρήγορα, τα deadlines πιέζουν και η δουλειά αυξάνεται συνεχώς.

Τι μπορείς να κάνεις όμως για να μειώσεις το άγχος στο γραφείο; Εδώ είναι 4 απλές κινήσεις που θα βελτιώσουν άμεσα την κατάσταση.

1# Κάνε… καλοκαιρινές διακοπές για 2 λεπτά. Επέλεξε μία από τις πιο αγαπημένες αναμνήσεις των διακοπών σου και να ξαναζήσε τα πάντα, παρακάμπτοντας τα αεροπορικά εισιτήρια! «Κάθε ένας από εμάς έχει αναμνήσεις από τα αγαπημένα του μέρη. Μπορείτε να ξαναζήσετε την καλύτερη στιγμή της ζωής σας και να νιώθετε όπως όταν ήσασταν εκεί», λέει η ψυχολόγος Deborah Wortmann.

2# Κατέβασε μια εφαρμογή στο κινητό σου για μείωση του άγχους. Μπορεί το smartphone να είναι εν μέρει υπεύθυνο για το άγχος σου (βλέπε ειδοποιήσεις, emails κ.α.) αλλά υπάρχουν ειδικές εφαρμογές που σε βοηθούν να διώξεις το άγχος. Χρησιμοποίησε το λοιπόν σωστά.

3# Κάνε ένα διάλειμμα από την οθόνη. Θα πρέπει να σηκωθείς από το γραφείο σου αλλά αξίζει τον κόπο: Μόλις πέντε λεπτά διάλειμμα από το γραφείο σου αρκούν για να επιστρέψεις ανανεωμένος και με λιγότερο άγχος. Επίσης, τα μάτια σου θα εκτιμήσουν την ξεκούραση.

4# Άκου μουσική. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2012, το να ακούς μουσική κάθε μέρα μπορεί να βοηθήσει να κρατήσεις το άγχος σου υπό έλεγχο. Το μυστικό όμως είναι να ακούς τη μουσική που σου αρέσει πραγματικά. Όχι και τόσο δύσκολο να επιτευχθεί!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − six =