Δεν έχει σημασία μόνο να δημιουργήσεις ένα καλό project. Πρέπει αυτό επίσης να γίνει γνωστό στο κοινό. Και με σωστό τρόπο. Όλοι πρέπει να καταλάβουν την αξία που τους προσφέρεις. Αλλιώς ο κόπος σου κινδυνεύει να πάει χαμένος.
Είναι ο δρόμος στον οποίο πρέπει να πορευτείς από την αρχή, έτσι ώστε σιγά- σιγά το project σου να πάρει τη θέση που πρέπει στην αγορά. Και εδώ είναι 3 βασικές κινήσεις που χρειάζεται να κάνεις, στο κομμάτι της προώθησης.
1# Βρες τους early adopters: Όταν έρθει κάτι καινούριο, μερικοί άνθρωποι θα είναι πιο πρόθυμοι να το δοκιμάσουν. Ωστόσο, ίσως χρειαστεί να δώσετε σημαντικά κίνητρα για την πραγματοποίηση μιας πραγματικής δοκιμής. Τα δωρεάν δείγματα μπορεί να είναι μια σωστή κίνηση. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι πιθανό να αγοράσουν στο μέλλον.
2# Στόχευσε στους influencers: Αν καταφέρεις να δώσεις το προϊόν σου σε μερικούς influencers στο πεδίο σου και αυτοί το προβάλουν, τότε θα έχεις κάνει ένα μεγάλο βήμα. Παραδείγματος χάριν, οι κατασκευαστές αθλητικού εξοπλισμού συχνά προσφέρουν δωρεάν προϊόντα σε αθλητές ή ομάδες. Όταν το ευρύ κοινό δει κάποια «διασημότητα» να χρησιμοποιεί το προϊόν σου, είναι πιθανόν να το αγοράσει.
3# Επεδίωξε την άποψη ατόμων που η γνώμη τους μετρά: Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι σε κάθε πεδίο, των οποίων η γνώμη μετράει πολύ. Αν καταφέρεις να πουν αυτοί μερικά καλά λόγια για το project σου, είναι σίγουρο ότι θα επηρεάσουν θετικά το ευρύ κοινό. Μήπως έχεις στο μυαλό σου μερικούς τέτοιους ανθρώπους;