αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα points για να πεις μία καλή ιστορία για το brand σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις

Τέσσερα points για να πεις μία καλή ιστορία για το brand σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις

Δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις μέσα σε μία ανταγωνιστική αγορά. Ειδικά στην εποχή μας όπου το τοπίο έχει γίνει ακόμα πιο απρόβλεπτο. Και το κοινό «βομβαρδίζεται» συνεχώς από διαφημίσεις και νέες πληροφορίες.

Τα καλά νέα: Υπάρχουν μερικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, έτσι όπως τις παραθέτει το αμερικανικό Entrepreneur.com, για να πεις μία καλή ιστορία για το brand σου. Έτσι το δημιούργημα σου θα είναι πιο εύκολο να αποτυπωθεί στο μυαλό του κοινού, να γίνει κατανοητή η χρησιμότητα του, και φυσικά να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Εδώ είναι 4 points που θα σε βοηθήσουν.

1# Αποτύπωσε το όραμα του brand σου στο όνομα του. Η προσέλκυση πελατών μέσα σε μία γεμάτη αγορά, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πρέπει να βρεις ένα όνομα για το brand σου που να είναι εύκολο να το θυμάται κάποιος. Να είναι catchy και παράλληλα να αποτυπώνει την ταυτότητα της εταιρίας σου. Αυτό είναι μία εξίσωση που δεν καταφέρνουν όλοι να την λύσουν με επιτυχία. Πρώτα από όλα λοιπόν, πρέπει να βρεις το κατάλληλο όνομα.

2# Εξηγήστε την αποστολή σας με απλούς όρους. Ακόμη και οι πιο περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι καταναλωτές δεν θέλουν να τους κάνεις… μια διάλεξη για την κλιματική αλλαγή ενώ ψωνίζουν. Ωστόσο, θέλουν να γνωρίζουν την αποστολή και τις αξίες της εταιρίας σας. Βρείτε εύκολα κατανοητούς αλλά συναρπαστικούς τρόπους για να παρουσιάσετε την αποστολή σας στην home page σας ή στη συσκευασία σας και αφήστε τις βαθύτερες αναλύσεις για να τις συμπεριλάβετε σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας, σε blog posts ή βίντεο. Το να έχετε μια σαφή μέτρηση ή σύγκριση μπορεί επίσης να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υποδείξετε αμέσως τι έχει σημασία για την εταιρία σας. Με μέτρο όμως. Μην κάνετε το λάθος να πουλήσετε την αποστολή σας τόσο πολύ ώστε οι καταναλωτές να μην ξέρουν τελικά τι προσφέρουν τα προϊόντα σας.

3# Σχεδιασμός για πώληση. Μπορεί να έχεις το καλύτερο προϊόν στον κόσμο, αλλά αν δεν το αγοράσει κανείς, είναι καταδικασμένο σε αποτυχία. Ο σχεδιασμός είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της ιστορίας του brand σας. Ο σχεδιασμός θα πρέπει να αντικατοπτρίζει διακριτικά τις αξίες της εταιρείας σας αλλά και να προσελκύει τους καταναλωτές-στόχους σας. Επίσης φρόντισε να έχεις ένα website που να έχει «καθαρή» σχεδίαση και να είναι εύκολο στη χρήση. Μπορεί ο καταναλωτής να σε βρει εύκολα, να καταλάβει τι προσφέρεις και τελικά να προχωρήσει σε μία αγορά;

4# Διαφάνεια προς τους πελάτες. Το «κλειδί» είναι ο τρόπος με τον οποίο μία εταιρεία επικοινωνεί με τους πελάτες της από την αρχή. Δες το πιο απλό: Όταν οι πελάτες έχουν μια ερώτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εσύ και η ομάδα σου φροντίστε να ασχοληθείτε και να δίνετε λεπτομερείς απαντήσεις. Είτε οι ερωτήσεις αφορούν τις τιμές σας, είτε την γκάμα των προϊόντων σας, είτε οτιδήποτε άλλο. Χτίσε μία σχέση ειλικρίνειας και αμεσότητας με τους υποψήφιους πελάτες σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five + eleven =