αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα Apps που πρέπει να έχει κάθε startupper στο κινητό του

Τέσσερα Apps που πρέπει να έχει κάθε startupper στο κινητό του

Ναι, η καλή ομάδα κάνει την διαφορά. Όμως στην εποχή που ζούμε, η τεχνολογία μπορεί να είναι επίσης σύμμαχος σου και να σου κάνει την ζωή λίγο πιο εύκολη. Πλέον υπάρχουν πολλά digital εργαλεία εκεί έξω, που μπορούν να βάλουν σε μια τάξη τα tasks που έχεις να διαχειριστείς καθημερινά. Τώρα θα δούμε 4 συγκεκριμένα Apps που πρέπει να έχει στο κινητό του κάθε startupper. Κάποια ίσως τα γνωρίζεις ήδη.

TripIt

Το TripIt προσφέρει έναν σύγχρονο αέρα στα επαγγελματικά ταξίδια αφού συγχρονίζει τα δρομολόγιά σας σε ημερολόγια διαθέσιμα σε κάθε μια από τις φορητές ηλεκτρονικές σας συσκευές. Το χαρακτηριστικό της αυτόματης εισαγωγής παίρνει τα δεδομένα του ταξιδιού από το email σας και τα συγκεντρώνει εντός της εφαρμογής και συνεπώς δεν υπάρχει καμία λεπτομέρεια που είναι απαραίτητο να θυμάστε, αφού τα έχετε όλα καταγεγραμμένα και διαθέσιμα στο κινητό σας τηλέφωνο.

Expensify

Το app διαθέτει πολλά εύχρηστα εργαλεία για να καταγράφετε όλες τις συναλλαγές με τον πλέον απρόσκοπτο, λεπτομερή αλλά και απροβλημάτιστο τρόπο. Συνδέστε μια χρεωστική/πιστωτική κάρτα με την εφαρμογή και επιτρέψτε της έτσι να δημιουργήσει αυτόματες αναφορές για τα έξοδα και τις αγορές που κάνετε χρησιμοποιώντας την για τις δαπάνες της εταιρίας σας.

Insightly

Eνα εξαιρετικό εργαλείο που σας βοηθά να διατηρήσετε όλα τα επιχειρηματικά σας δεδομένα συγκεντρωμένα και οργανωμένα σε ένα σημείο, ειδικά όταν χρειάζεται να συντηρήσετε τις σχέσεις σας με παλαιότερες επαφές, οργανισμούς και πελάτες. Αν θέλετε να συνεργαστείτε με κάποιον παλιό προμηθευτή για παράδειγμα για ένα μελλοντικό project, όλη η αλληλογραφία και η αλληλεπίδραση του παρελθόντος είναι άμεσα διαθέσιμη και μπορείτε να γνωρίζετε τι συνέβη πιο πρόσφατα στη σχέση σας με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Trello

Έχετε μια εξαιρετικά σημαντική προθεσμία να πλησιάζει στη λήξη της; Χρησιμοποιήστε το Trello για να καταμερίσετε σε τμήματα όλα τα καθήκοντα σε μικρότερα καλύτερα διαχειρίσιμα κομμάτια. Το Trello είναι ίσως το καλύτερο εργαλείο διαχείρισης των projects, ιδανικό για οποιονδήποτε επιχειρηματία γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να διατηρήσει κανείς τον πλήρη έλεγχο των καθηκόντων και των διεργασιών που πρέπει να υλοποιούνται σε κάθε εταιρία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − nine =