Είναι αλήθεια ότι ζούμε σε μια «γρήγορη» εποχή. Και αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο όταν εισαι επιχειρηματίας ή startupper. Με πολύ όγκο δουλειάς να πρέπει να βγει καθημερνά, deadlines να πιέζουν και νέα tasks που ανοίγονται συνεχώς. Το θετικό: Ότι η τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει. Και κάπως έτσι θα οργανώσεις τιν δύσκολη καθημερινότητα σου. Τώρα θα δούμε 4 Apps που πρέπει να έχει κάθε startupper ή επιχειρηματίας στην «εργαλειοθήκη» του.
Trello
Πρόκειται για το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης των projects, ιδανικό για οποιονδήποτε επιχειρηματία γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να διατηρήσει κανείς τον πλήρη έλεγχο των καθηκόντων και των διεργασιών που πρέπει να υλοποιούνται σε κάθε εταιρία.
Με πολύ εύκολο στη χρήση interface και ποικίλα χαρακτηριστικά όπως την ανάθεση καθηκόντων, τη δυνατότητα να προστεθούν επισυνάψεις, προθεσμίες και να γίνει ο καλύτερος προγραμματισμός, ο κύριος στόχος του Trello είναι να σας κρατήσει εσάς και την επιχείρησή σας διασυνδεδεμένους.
CamScanner
Το σκανάρισμα εγγράφων αποτελεί ένα αναγκαίο κακό για κάθε επιχειρηματία. Το να βασίζεται κανείς σε ογκώδη σκάνερ είναι σίγουρα κάτι μοιάζει πλέον απαρχαιωμένο, άβολο και κουραστικό, οπότε το CamScanner μπορεί να αποτελέσει την ιδανική σύγχρονη λύση για εσάς.
Ουσιαστικά θα σας παρέχει αντίστοιχη ισχύ σε ότι αφορά το σκανάρισμα σε κάτι τόσο προσιτό και εύχρηστο όσο το μικρό κινητό σας τηλέφωνο.
Η εφαρμογή χρησιμοποιεί την κάμερα του smartphone σας για να «αιχμαλωτίσει» οποιοδήποτε έγγραφο και στη συνέχεια ενισχύοντας την αντίθεση (contrast) της φωτογραφίας, τη γωνία λήψης αλλά και την καθαρότητα επιτυγχάνει την παραγωγή ενός αρχείου που είναι σχεδόν πανομοιότυπο με την παραδοσιακά σκαναρισμένη εικόνα.
Expensify
Τα οικονομικά αποτελούν το πεδίο, στο οποίο θέλετε να έχετε ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, τη μεγαλύτερη και λεπτομερέστερη επίβλεψη και το Expensify μπορεί να εγγυηθεί πως θα έχετε τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε το οικονομικό κομμάτι της επιχείρησής σας με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο.
Το app διαθέτει πολλά εύχρηστα εργαλεία για να καταγράφετε όλες τις συναλλαγές με τον πλέον απρόσκοπτο, λεπτομερή αλλά και απροβλημάτιστο τρόπο.
Συνδέστε μια χρεωστική/πιστωτική κάρτα με την εφαρμογή και επιτρέψτε της έτσι να δημιουργήσει αυτόματες αναφορές για τα έξοδα και τις αγορές που κάνετε χρησιμοποιώντας την για τις δαπάνες της εταιρίας σας.
TripIt
Από τη διαχείριση δρομολογίων μέχρι την καταγραφή όλων των ταξιδιωτικών εγγράφων, τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν την τάση να παράγουν σημαντικά επίπεδα στρες αντί να δρουν καταπραϋντικα.
Το TripIt προσφέρει έναν σύγχρονο αέρα στα επαγγελματικά ταξίδια αφού συγχρονίζει τα δρομολόγιά σας σε ημερολόγια διαθέσιμα σε κάθε μια από τις φορητές ηλεκτρονικές σας συσκευές.
Το χαρακτηριστικό της αυτόματης εισαγωγής παίρνει τα δεδομένα του ταξιδιού από το email σας και τα συγκεντρώνει εντός της εφαρμογής και συνεπώς δεν υπάρχει καμία λεπτομέρεια που είναι απαραίτητο να θυμάστε, αφού τα έχετε όλα καταγεγραμμένα και διαθέσιμα στο κινητό σας τηλέφωνο.