αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα ψυχολογικά τρικ για να ξεπεράσεις την πεποίθηση ότι «δεν είσαι αρκετά καλός»

Τέσσερα ψυχολογικά τρικ για να ξεπεράσεις την πεποίθηση ότι «δεν είσαι αρκετά καλός»

Το βλέπουμε συχνά εκεί έξω: Πολλοί άνθρωποι μπορεί να έχουν μια «καλή ιδέα», αλλά δεν την κάνουν πραγματικότητα γιατί θεωρούν ότι δεν θα τα καταφέρουν. Θεωρούν ότι δεν είναι «αρκετά καλοί» για να φτάσουν στην επιτυχία.

Αλλά ακόμα κι αν κάποιος φτάσει σε έναν στόχο που έχει θέσει, είναι επίσης πιθανό να συνεχίσει να μην έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Υπάρχουν άνθρωποι με υψηλές επιδόσεις που δεν αισθάνονται άξιοι της επιτυχίας τους. Είτε είναι ένας πρόσφατος απόφοιτος πανεπιστημίου που είχε βρει μια υψηλά αμειβόμενη δουλειά, είτε ένας ενήλικας που μόλις έχει λάβει άλλη μια προαγωγή.

Αν μπεις σε αυτό το αρνητικό mood, το άγχος θα σε εμποδίσει να απολαύσεις τα επιτεύγματά σου. Και οι περιοριστικές  πεποιθήσεις θα σε εμποδίσουν να φτάσεις στο επόμενο επίπεδο επιτυχίας.

Τι μπορείς να κάνεις; Εδώ είναι 4 τρόποι για να ξεπεράσεις την πεποίθηση ότι «δεν είσαι αρκετά καλός».

1. Αναγνωρίστε τα δυνατά σoυ σημεία

Μπορεί να έχετε λάβει ένα μία δόση τύχης, αλλά μην βασίζετε όλη την επιτυχία σας στην καλή τύχη. Αναγνωρίστε ότι έχετε ταλέντο. Διαφορετικά, δεν θα ήσουν εδώ που είσαι σήμερα. Γράψτε τα επιτεύγματά σας και τα δυνατά σας σημεία. Διαβάστε τη λίστα σας τακτικά—ειδικά όταν αισθάνεστε απογοητευμένοι. Το να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας τα δυνατά σας σημεία μπορεί να σας βοηθήσει να απομακρύνετε την βασική σας πεποίθηση ότι δεν είστε αρκετά καλοί για να είστε επιτυχημένοι.

2. Μοιράσου το πάθος σου με άλλους

Είναι εύκολο να ξεχάσεις πόσο μακριά έχεις φτάσει και πόσα έχεις μάθει. Το να μεταφέρεις τις γνώσεις σου μέσα από ένα online μαθημα, η έναρξη ενός blog που θα το διαβάζουν άλλοι άνθρωποι ή η καθοδήγηση ενός άλλου επαγγελματία μπορεί να σας υπενθυμίσει τα επιτεύγματά σας. Το να μοιράζεστε τις γνώσεις σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να παραμείνετε παθιασμένοι με αυτό που κάνετε, και να μην ‘καείτε’.

3. Δώσε στον εαυτό σου την άδεια να παίξει

Η αλλαγή της ρουτίνας σας είναι καθοριστική για την αλλαγή του τρόπου που αισθάνεστε. Μην ξεχνάς να κάνεις τα πράγματα που αγαπάς. Δώστε στον εαυτό σας την άδεια να χαλαρώσετε μερικές φορές, ώστε να μην παίρνετε τον εαυτό σας και τη δουλειά σας… πολύ στα σοβαρά. Κάνοντάς το αυτό, θα σας βοηθήσει να απολαύσετε τους καρπούς της εργασίας σας, κάτι που μπορεί να σας επιτρέψει να δείτε ότι αξίζετε όλα όσα έχετε κερδίσει. Θυμήσου και το άρθρο: Τα 3 είδη διαλειμμάτων που κάνουν οι πετυχημένοι άνθρωποι μέσα στην ημέρα τους.

4. Δέξου τα καλά λόγια

Τέτοια άτομα συχνά αποφεύγουν τα καλά λόγια των άλλων. Προβάλλουν δικαιολογίες για την επιτυχία τους ή ελαχιστοποιούν τα επιτεύγματά τους. Δεσμευτείτε να δέχεστε τα κομπλιμέντα με χαρά, λέγοντας ένα απλό «ευχαριστώ» όταν οι άλλοι αναγνωρίζουν τη δουλειά σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × two =