αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα ψυχολογικά τρικ για να ανεβάσεις την αυτοπεποίθηση σου μετά από μία αποτυχία

Τέσσερα ψυχολογικά τρικ για να ανεβάσεις την αυτοπεποίθηση σου μετά από μία αποτυχία

Έχουμε γράψει αρκετά άρθρα εδώ στο It’s Possible για την αυτοπεποίθηση και για την σημασία της.

Εάν αισθάνεστε άνετα με τον εαυτό σας, οι άλλοι θα το προσέξουν όταν μπείτε σε ένα δωμάτιο. Η αυτοπεποίθηση σας κάνει πιο ελκυστικούς γιατί αναδύει μια ατμόσφαιρα ασφάλειας και σταθερότητας. Τα άτομα με υψηλή αυτοεκτίμηση τείνουν να έχουν καλύτερες σχέσεις επειδή έχουν μάθει να αγαπούν τον εαυτό τους. Αυτό διευκολύνει τη σύνδεση με άλλους ανθρώπους.

Αλλά πως θα ανεβάσεις πάλι την αυτοπεποίθηση σου μετά από μια αποτυχία ή μια δύσκολη στιγμή; Εδώ είναι 4 τρόποι.

1) Αποδοχή της αποτυχίας ως ευκαιρία μάθησης

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν βλέπουν την αποτυχία ως αδιέξοδο. Αντίθετα, το βλέπουν ως μια παράκαμψη, ένα… pit stop στο ταξίδι τους προς την επιτυχία.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι επιτυχημένοι άνθρωποι τείνουν να αντιλαμβάνονται την αποτυχία ως challenge και όχι ως οπισθοδρόμηση.

Το χρησιμοποιούν για να μάθουν, να αναπτυχθούν και τελικά να ανακτήσουν την αυτοπεποίθησή τους.

Όταν βιώνετε μια αποτυχία, κάντε ένα βήμα πίσω και αναρωτηθείτε, «Τι μπορώ να μάθω από αυτό;» Μπορεί να εκπλαγείτε από τις γνώσεις που αποκτάτε.

2) Επαναβεβαίωση των προσωπικών δυνατοτήτων

Είχατε ποτέ μια από εκείνες τις μέρες που τίποτα δεν φαίνεται να πηγαίνει καλά; Όλοι μας.

Ήταν μια κολοσσιαία αποτυχία και γκρέμισε την αυτοπεποίθησή σου.

Αλλά να τι πρέπει να κάνεις: Πάρε λίγο χρόνο για να σκεφτείς, όχι την ίδια την αποτυχία, αλλά όλα τα πράγματα που είχες κάνει στην πορεία.

Κοίτα πίσω στο ταξίδι σου και υπενθύμισε στον εαυτό σου τα δυνατά σου σημεία, τις δεξιότητες που σε είχαν φτάσει ως εδώ.

Η επαναβεβαίωση των προσωπικών σας δυνατοτήτων μπορεί να τονώσει σημαντικά την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή σας.

Έτσι, όταν σκοντάφτετε, αφιερώστε λίγο χρόνο για να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας όλες τις δυνάμεις και τα επιτεύγματά σας.

3) Να περιβάλλεις τον εαυτό σου με θετικότητα

Η θετική κοινωνική υποστήριξη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ικανότητά μας να ανακάμψουμε από την αποτυχία.

Αν λοιπόν αισθάνεστε ότι είστε ”χαμηλά” μετά από μια αποτυχία, αναζητήστε άτομα που σας ανεβάζουν. Άνθρωποι που σου υπενθυμίζουν την αξία και τις δυνατότητές σου.

Η θετικότητα γεννά επιτυχία. Περικυκλώστε τον εαυτό σας με αυτή και παρακολουθήστε την αυτοπεποίθησή σας να δυναμώνει περισσότερο από ποτέ.

4) Θέσε ρεαλιστικές προσδοκίες

Εδώ είναι μια σκληρή αλήθεια: Δεν θα πάνε όλα όπως είχες προγραμματίσει- και αυτό είναι εντάξει.

Όλοι έχουμε πέσει σε αυτή την παγίδα. Προσπαθούμε σκληρά για την επίτευξη των στόχων μας, με μη ρεαλιστικές προσδοκίες.

Και όταν δεν μπορούμε να τους πιάσουμε, νιώθουμε σαν αποτυχημένοι. Μια καθοδική πορεία που επηρεάζει σοβαρά την αυτοπεποίθησή σου.

Ο καθορισμός και η επίτευξη ρεαλιστικών στόχων μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα αυτο-αποτελεσματικότητας και αυτοπεποίθησης κάποιου, επομένως μην είστε πολύ σκληροί με τον εαυτό σας. Θέστε ρεαλιστικές προσδοκίες και γιορτάστε τις μικρές σας νίκες στην πορεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − six =