αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα τρικ με τα οποία οι δυνατοί άνθρωποι παραμένουν ψύχραιμοι σε πιεστικές καταστάσεις

Τέσσερα τρικ με τα οποία οι δυνατοί άνθρωποι παραμένουν ψύχραιμοι σε πιεστικές καταστάσεις

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας, να μειώσει την παραγωγικότητα και να οδηγήσει σε κακές αποφάσεις. Αλλά οι ψυχικά δυνατοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τις παρακάτω 4 βασικές στρατηγικές για να παραμείνουν ήρεμοι σε πιεστικές καταστάσεις και περιόδους.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το άγχος μπορεί να είναι κακό για εμάς και είναι μία από τις κύριες αιτίες πολλών προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουμε. Αλλά το άγχος μπορεί επίσης να επιβαρύνει τις σχέσεις μας και να μειώσει την απόδοσή μας σε κάθε τομέα της ζωής μας. Ωστόσο, ένα ορισμένο επίπεδο άγχους βοηθά στην παραγωγικότητα μας. Το άγχος δεν είναι κακό- το παρατεταμένο άγχος είναι που μπορεί να είναι επιζήμιο.

Εδώ είναι λοιπόν τα 4 τρίκ που θα σε βοηθήσουν:

1# Εστιάζουν σε θετικές σκέψεις

Επειδή το συνεχές άγχος είναι αυτό που προκαλεί τη ζημιά, μπορούμε να το διακόψουμε αφιερώνοντας χρόνο για να επικεντρωθούμε σε κάτι θετικό. Όταν βρισκόμαστε σε μια κατάσταση άγχους και αρνητικής σκέψης, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο. Ωστόσο, αφιερώνοντας μια στιγμή για να σκεφτείτε ένα πράγμα που είναι θετικό, από μια σχέση που σας κάνει χαρούμενους μέχρι τα όμορφα λουλούδια έξω από το παράθυρο της κουζίνας, κάνετε ένα διάλειμμα από το άγχος. Κάνοντας το αυτό τακτικά, σπάει το συνεχές άγχος και μετατρέπεται σε πιο υγιές, διακοπτόμενο στρες.

2# Αναπνοές

Αυτό έχει γίνει τόσο κλισέ όταν είμαστε υπό πίεση που μερικές φορές πιστεύουμε ότι δεν φέρνει αποτλέσματα. Σκεφτόμαστε, «Το να παίρνω μια βαθιά αναπνοή δεν θα με βοηθήσει να αντιμετωπίσω αυτό το τεράστιο σωρό προβλημάτων», αλλά στην πραγματικότητα, η αναπνοή είναι χρήσιμη και μπορεί πραγματικά να μας βοηθήσει να παραμείνουμε ήρεμοι. Όταν είμαστε αγχωμένοι, το σώμα μας περνά σε μια φάση μάχης/φυγής πλημμυρίζοντας μας με ορμόνες του στρες. Όταν παίρνουμε μερικές βαθιές αναπνοές, δίνουμε σήμα στο σώμα ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθούμε και μπαίνουμε σε λειτουργία ανάπαυσης. Αυτό μειώνει τον καρδιακό μας ρυθμό και βοηθά τους μυς μας να χαλαρώσουν.

3# Κάνουν συχνά διαλείμματα

Το να βρισκόμαστε συνεχώς σε κατάσταση συναγερμού μπορεί να σημαίνει ότι είμαστε διαρκώς αγχωμένοι. Το σώμα μας χρειάζεται χρόνο ”διακοπής” για να παραμείνει υγιές. Όπως ένα άλογο κούρσας παγκόσμιας κλάσης που χρειάζεται τακτική άσκηση αλλά και καλή διατροφή και ξεκούραση για να παραμείνει λειτουργικό στο πικ της απόδοσης του. Το να κάνουμε ένα διάλειμμα και να κοιμόμαστε αρκετά δεν μας κάνει λιγότερο παραγωγικούς – είναι απαραίτητα για να παραμείνουμε δυνατοί. Η ξεκούραση βελτιώνει επίσης την απόδοσή μας και τη λήψη αποφάσεων.

4# Ζητούν βοήθεια

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι το να ζητάμε βοήθεια είναι αδυναμία. Πιστεύουμε ότι θα φανούμε αδύναμοι αν δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τα πάντα μόνοι μας. Αλλά στην πραγματικότητα η συνεργασία και η υποστήριξη ο ένας στον άλλον, είναι καλό. Όταν μοιραζόμαστε προβλήματα και δραστηριότητες, μπορούμε να επωφεληθούμε από τις δεξιότητες άλλων ανθρώπων και εκείνοι μπορούν να επωφεληθούν από τα δικά μας ταλέντα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six + ten =