αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα τρικ για να μην ακούγεσαι βαρετός όταν μιλάς μπροστά σε πολύ κόσμο

Τέσσερα τρικ για να μην ακούγεσαι βαρετός όταν μιλάς μπροστά σε πολύ κόσμο

Είτε κάνετε μια σημαντική ομιλία για πρώτη φορά, είτε για την πεντηκοστή, μπορεί να είναι ακόμα αγχωτικό να προσπαθήσετε να αποφασίσετε τι ακριβώς θα πείτε και πώς να το πείτε. Η δημόσια ομιλία δεν είναι κάτι εύκολο για όλους, και ακόμη και οι έμπειροι επαγγελματίες μερικές φορές χάνονται.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να μην ακούγεσαι βαρετός όταν μιλάς μπροστά σε άλλους. Είτε σε ένα event, είτε σε ένα meeting room.

1. Κάνε εξάσκηση, αλλά όχι πολύ

Φαίνεται προφανές. Οταν είστε αγχωμένοι για κάτι, θα πρέπει να εξασκηθείτε, για να μπορέσετε να πετύχετε. Και αυτό είναι αλήθεια, αλλά μόνο μέχρι ένα ορισμένο σημείο.

Εάν εξασκηθείτε σε σημείο που να ακούγεται σαν να διαβάζετε από μια κάρτα ή να απαγγέλλετε μια ομιλία, τότε το κοινό σας δεν θα δείξει τόσο ενδιαφέρον. Εξασκηθείτε στην ομιλία σας μέχρι να αισθανθείτε άνετα με αυτό που λέτε και μετά αφήστε το να πάει μόνο του. Είναι σημαντικό να έχει μια φρεσκάδα η ομιλία σου, και όχι να ακούγεται ως κάτι τυποποιημένο.

2. Τρόποι παράδοσης πληροφοριών

Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει ότι οι άνθρωποι θυμούνται το 10% από αυτά που διαβάζουν, το 20% από αυτά που ακούν και το 30% από αυτά που βλέπουν. Επομένως, η σοφία λέει ότι εάν συνδυάσετε τις αισθήσεις, οι άνθρωποι θα θυμούνται περισσότερες πληροφορίες. Για παράδειγμα, εάν κάποιος περιγράφει τα ποσοστά του πληθυσμού που εκτελεί μια συγκεκριμένη εργασία μαζί με την εμφάνιση ενός γραφήματος με τις ίδιες πληροφορίες, θα βοηθήσει τους ανθρώπους να διατηρήσουν αυτές τις πληροφορίες.

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να διατηρούν πληροφορίες είναι να τους δώσετε κάτι να κάνουν, αλλά να είστε προσεκτικοί με αυτό, οι δραστηριότητες σε μεγάλες ομάδες μπορεί γρήγορα να γίνουν κουραστικές και ενοχλητικές και μπορεί να καταναλώσουν το χρόνο σας πιο γρήγορα από όσο νομίζετε.

3. Βάλε χιούμορ

Αν θέλετε να κάνετε την ομιλία σας αξέχαστη, το να κάνετε τους ανθρώπους να γελούν φαίνεται σαν ένας καλός τρόπος για να το κάνετε. Το πρόβλημα είναι ότι το να κάνεις τους ανθρώπους να γελούν είναι πιο δύσκολο από ό,τι νομίζεις και ένα άστοχο αστείο μπορεί να βάλει… στην αντίπερα όχθη ένα μέρος του κοινού σου. Αν σκοπεύετε να είστε αστείοι, βεβαιωθείτε ότι το μόνο άτομο το οποίο ”κοροϊδεύετε” είναι ο εαυτός σας.

Το χιούμορ είναι χρήσιμο, αλλά χρειάζεται προσοχή.

4. Πες τι θα κερδίσει αυτός που σε ακούει

Δεν έχει σημασία μόνο «να τα λες καλά». Το Νο1 πράγμα που ενδιαφέρει το ακροατήριο σου, είναι τι θα κερδίσει από αυτά που λες. Ποια είναι η αξία που προσφέρεις; Πώς οι πληροφορίες που παρουσιάζετε είναι εφαρμόσιμες στα άτομα που ακούν;

Από νωρίς θα πρέπει να τους πείτε τι πρόκειται να μάθουν – ίσως μέσα στα πρώτα δύο λεπτά της ομιλίας σας. Και στη συνέχεια να βεβαιωθείτε ότι έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν αυτή τη γνώση στους Οργανισμούς, στα τμήματα τους, στην καριέρα τους, στην ζωή τους.

Αυτό είναι ένα «μυστικό» που είναι χρήσιμο και στον γραπτό λόγο. Όταν, για παράδειγμα, γράφεις ένα email ή ένα άρθρο. Αναρωτήσου: Ποια είναι η αξία που δίνεις στον παραλήπτη και γιατί πρέπει να το διαβάσει;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four − two =