αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα πράγματα τα οποία λένε οι σπουδαίοι leaders σε ένα νεοπροσλαμβανόμενο (αλλά τα περισσότερα αφεντικά δεν το κάνουν)

Τέσσερα πράγματα τα οποία λένε οι σπουδαίοι leaders σε ένα νεοπροσλαμβανόμενο (αλλά τα περισσότερα αφεντικά δεν το κάνουν)

Έχεις το δικό σου business project ή εταιρία και ήρθε η ώρα να μεγαλώσεις την ομάδα σου. Εντόπισες τους καλύτερους υποψήφιους, έκανες τις job interviews και προχωρήσατε στην πρόσληψη των καλύτερων. Έχουν εξαιρετικές δεξιότητες, μεγάλη εμπειρία και καλή συμπεριφορά. Έτσι, μόλις προσληφθούν και περάσουν την πόρτα του γραφείου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους αφήσεις να… παίξουν μπάλα. Σωστά; Όχι ακριβώς.

Το να ξέρεις πώς να κάνεις μια δουλειά είναι σίγουρα σημαντικό, αλλά το να προσεγγίσεις μια δουλειά με τη σωστή οπτική και σωστή νοοτροπία, μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Πολλά αφεντικά υποθέτουν ότι οι συζητήσεις που κάνουν κατά τη διαδικασία της συνέντευξης είναι αρκετές. Δεν είναι. Το αμερικανικό inc.com παραθέτει 4 πράγματα τα οποία λένε οι σπουδαίοι leaders σε ένα νεοπροσλαμβανόμενο- ακόμα και την πρώτη ημέρα. Πολλά αφεντικά παραβλέπουν αυτά τα points.

1# Περιέγραψε διεξοδικά πως η επιχείρηση δημιουργεί αξία

Οι νέοι υπάλληλοι πρέπει να μάθουν πώς να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά πρώτα πρέπει να κατανοήσουν διεξοδικά την πρόταση αξίας και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας. Ανεξάρτητα από την επιχείρησή σας, ένα ή δύο πράγματα κάνουν τη διαφορά. Ίσως είναι η ποιότητα. Ίσως είναι το service. Ίσως είστε ο πάροχος χαμηλού κόστους. Ίσως είναι η προσωπική σύνδεση που δημιουργείτε με κάθε πελάτη ξεχωριστά και η αληθινή αίσθηση της κοινότητας που έχετε εργαστεί σκληρά για να δημιουργήσετε. Πολλές πτυχές είναι σημαντικές, αλλά για κάθε επιχείρηση, μία ή δύο είναι απολύτως απαραίτητες. Ξεκινήστε από εκεί — και μετά προχωρήστε παρακάτω. Εξηγήστε πώς η δουλειά του εργαζομένου δημιουργεί άμεσα αξία. Εξηγήστε πώς η δουλειά του εργαζομένου βοηθά άμεσα την επιχείρηση να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Κάντε μια σαφή και άμεση σύνδεση μεταξύ των προσπαθειών του εργαζομένου και του κύριου σκοπού της εταιρείας. Ως νέος υπάλληλος, σίγουρα πρέπει να ξέρω τι να κάνω, αλλά το πιο σημαντικό, πρέπει να ξέρω «γιατί» το κάνω. Να ξεκινάτε πάντα με το γιατί.

2# Χαρτογράφησε τους πελάτες του υπαλλήλου

Κάθε υπάλληλος έχει πελάτες- ακόμα κι αν δεν τους συναντά ποτέ. Αφού και η εταιρία απευθύνεται σε πελάτες. Η δουλειά δεν πέφτει… στο κενό. Κάπου φτάνει. Αφιερώστε χρόνο για να εξηγήσετε πώς ο υπάλληλος θα δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση ενώ θα εξυπηρετεί τους πελάτες. «Χαρτογραφήστε» το προφίλ των πελατών και τις ανάγκες τους.

3# Θέσε άμεσους στόχους – και εξήγησε ότι θα αρχίσεις να δίνεις feedback αμέσως

Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις δρουν. Ορίστε ένα μοτίβο παραγωγικότητας διασφαλίζοντας ότι κάθε νέος εργαζόμενος ολοκληρώνει τουλάχιστον ένα task που σχετίζεται με την εργασία την πρώτη του ημέρα. Γιατί; Όχι μόνο αποδεικνύετε ότι τα αποτελέσματα είναι πολύ σημαντικά, αλλά επίσης, κάθε νέος υπάλληλος θα επιστρέψει στο σπίτι νιώθοντας μια αίσθηση προσωπικής επιτυχίας. Εστιάστε λοιπόν οπωσδήποτε στo training, αλλά βεβαιωθείτε ότι κάθε μέρα περιλαμβάνει ένα μείγμα training και επιτευγμάτων. Χωρίστε τις μεγάλες εργασίες σε διαχειρίσιμα κομμάτια. Με αυτόν τον τρόπο οι νέοι υπάλληλοι μπορούν να δουν αμέσως πώς ο ρόλος τους συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία αξίας για την εταιρεία, και θα έχετε εξαιρετικές ευκαιρίες για άμεση, εποικοδομητική ανατροφοδότηση — η οποία βοηθά τους νέους υπαλλήλους να κάνουν ακόμα καλύτερη δουλειά.

4# Εξήγησε τους λόγους που τον προσέλαβες

Κάθε υπάλληλος προσλαμβάνεται για έναν ή δύο συγκεκριμένους λόγους, αλλά συχνά αυτοί οι λόγοι χάνονται μέσα σε όλη τη διαδικασίας της συνέντευξης. Μην υποθέτετε ότι ο λόγος είναι κατανοητός. Πείτε στον νέο σας υπάλληλο γιατί τον προσλάβατε — όχι τον ρόλο που θα αναλάβει, αλλά γιατί είναι τόσο κατάλληλος για αυτόν τον ρόλο. Επαινέστε τις δεξιότητες, την εμπειρία του ή την εργασιακή ηθική του. Σίγουρα έχει ιδιότητες που δεν είχαν άλλοι υποψήφιοι. Εξηγήστε ποιες είναι αυτές οι ιδιότητες και πώς σας βοήθησαν να πάρετε την απόφαση πρόσληψης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέσσερις τρόποι για να εντοπίσεις έναν «τοξικό» υπάλληλο πριν τον προσλάβεις

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + 13 =