αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα πράγματα που πρέπει να ξέρεις, μετά τον «γάμο» Public- Media Markt

Τέσσερα πράγματα που πρέπει να ξέρεις, μετά τον «γάμο» Public- Media Markt

Υστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις που ξεκίνησαν στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού, για να «παγώσουν» στη συνέχεια και να αναθερμανθούν από τις αρχές του 2019, ανακοινώθηκε τελικά χθες ο «γάμος» ανάμεσα στην Public, εταιρεία του ομίλου Olympia (συμφερόντων Πάνου Γερμανού), και τη Media Markt Ελλάς, θυγατρική στην Ελλάδα του γερμανικού ομίλου Media Markt Saturn. Οι μητρικοί όμιλοι δημιουργούν μια καινούργια εταιρεία, στην οποία ο όμιλος Olympia θα συμμετέχει με ποσοστό 75% και η Media Markt Saturn με 25%. Με την κίνηση αυτή ο όμιλος Olympia εισέρχεται στο λιανικό εμπόριο των λεγόμενων λευκών συσκευών, η δε Media Markt βρίσκει μια βιώσιμη λύση για τη θυγατρική της στην Ελλάδα, έτσι ώστε αφενός να μειώσει την έκθεσή της στη χώρα μας και αφετέρου να μην αποεπενδύσει πλήρως από αυτήν, σε μια περίοδο όπου η συγκυρία για τον κλάδο χαρακτηρίζεται θετική. Με τον «γάμο», η νέα εταιρεία που δημιουργείται θα έχει δυνητικά μερίδιο της τάξης του 14% και εκτιμάται ότι έτσι θα μειώσει την απόσταση από τον βασικό ανταγωνιστή, ήτοι την «Κωτσόβολος». Τα βασικά σημεία της συμφωνίας ανάμεσα στους δύο ομίλους είναι τα εξής, όπως αναφέρει η Καθημερινή:

• Δημιουργείται μια νέα εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών και προϊόντων τεχνολογίας.

• Στην εταιρεία αυτή ο όμιλος Olympia εισφέρει τη δραστηριότητα της Public σε Ελλάδα και Κύπρο και ο όμιλος Media Markt Saturn τη δραστηριότητα της Media Markt Ελλάς. Δεν τίθεται θέμα τιμήματος καθώς η κάθε πλευρά εισφέρει στη νέα εταιρεία με βάση τις αποτιμήσεις που έχουν γίνει.

• Τα δίκτυα και τα σήματα των δύο εταιρειών παραμένουν ως έχουν. Δηλαδή τα καταστήματα Public (55 συνολικά σε Ελλάδα και Κύπρο και δύο ηλεκτρονικά καταστήματα) και τα καταστήματα Media Markt (12 στην Ελλάδα και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα) θα συνεχίσουν να λειτουργούν υπό τα παραπάνω διακριτά σήματα. Αρμόδιες πηγές από την εταιρεία επεσήμαναν στην «Κ» ότι δεν τίθεται ζήτημα να κλείσει κάποιο κατάστημα ή να υπάρξει «συγχώνευση» σημείων πώλησης. Σε βάθος χρόνου, πάντως, δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να αλλάξει το προϊοντικό μείγμα εντός των καταστημάτων. Η επωνυμία της νέας εταιρείας, η οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, δεν θα αποτελεί νέο εμπορικό σήμα.

• Η νέα εταιρεία θα διοικείται από οκταμελές διοικητικό συμβούλιο. Εξι μέλη θα ορίζονται από την Olympia Group και δύο από τη Media Markt Saturn. Διευθύνων σύμβουλος στη νέα εταιρεία θα είναι ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος σήμερα κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην Public.

Στόχος των δύο ομίλων είναι να έχει ολοκληρωθεί η δημιουργία της νέας εταιρείας έως το τέταρτο τρίμηνο του 2019. Βεβαίως, όλα θα εξαρτηθούν από τον χρόνο έκδοσης της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, υπό την αίρεση της οποίας τελεί η συμφωνία. «Με τη συμφωνία δημιουργούμε την πλέον δυναμική ομάδα λιανεμπορίου στην αγορά, επανακαθορίζουμε τις ισορροπίες της και διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους καταναλωτές από άποψη χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, σημείων πώλησης, τιμών και υπηρεσιών. Δημιουργούμε μια εταιρεία, ο συνολικός κύκλος εργασιών της οποίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, με σεβασμό προς όλους τους προμηθευτές μας, διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες τις οποίες θα εξετάσουμε με στόχο να διαμορφώσουμε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες. Σήμερα, θέτουμε τα θεμέλια για μια αλλαγή στον χάρτη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο», δήλωσε ο κ. Χρ. Καλογεράκης.  Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Media Markt Saturn Γενάλ Γιοκγιλντιρίμ δήλωσε: «Συνεργαζόμενοι με το Public, ισχυρό παίκτη της τοπικής αγοράς, θα βελτιστοποιήσουμε την γκάμα των προϊόντων και τη σχέση με τους προμηθευτές μας προς όφελος των πελατών μας, θα μειώσουμε τα κόστη μας και θα βελτιώσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 1 =