αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στις κακές ημέρες σου για να ανατρέψεις την κατάσταση, σύμφωνα με την ψυχολογία

Τέσσερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στις κακές ημέρες σου για να ανατρέψεις την κατάσταση, σύμφωνα με την ψυχολογία

Όλοι έχουν κακές ημέρες. Ακόμα και οι ψυχολόγοι. Τι κάνει, όμως, ένας ψυχολόγος όταν όλα του πάνε στραβά και νιώθει χάλια; Εδώ είναι 4 κινήσεις, τις οποιες μπορείς να εφαρμόσεις και εσύ.

1. Ικανοποιούν τις σωματικές ανάγκες τους

Μπορεί να νιώθουν εξάντληση και να χρειάζονται ύπνο, μπορεί να είναι αφυδατωμένοι και να είναι απαραίτητο να πιουν νερό, μπορεί να μην έχουν φάει όσο θα έπρεπε ή μπορεί να χρειάζονται μια παύση. Οι ψυχολόγοι φροντίζουν να ακούν το σώμα τους και τις ανάγκες που αυτό έχει την κάθε ημέρα.

2.Αφαιρούν από το πρόγραμμά τους όσα δεν είναι απαραίτητα

Η λίστα με τις υποχρεώσεις που πρέπει να φέρουμε εις πέρας κάθε μέρα είναι ατέλειωτη. Τις ημέρες που δεν νιώθουν παραγωγικοί και δυνατοί, οι ψυχολόγοι προσπαθούν να αφαιρούν από το πρόγραμμα της ημέρας όσα δεν είναι αναγκαία να γίνουν, μεταθέτοντάς τα για κάποια άλλη ημέρα.

3.Αποφεύγουν να παίρνουν μεγάλες αποφάσεις

Γνωρίζουν εξαρχής ότι ημέρα δεν είναι καλή και έτσι δεν προσπαθούν να την κάνουν με το ζόρι. Προσπαθούν να αγκαλιάζουν όσα νιώθουν και να πορεύονται σύμφωνα με αυτά, αντί να τα καταπιέζουν. Αν πρέπει να πάρουν κάποια σοβαρή απόφαση, είναι σε θέση να κατανοήσουν πως αυτό πρέπει να γίνει κάποια άλλη μέρα.

4.Βγαίνουν έξω

Σίγουρα, η ιδέα να ξαπλώσεις στον καναπέ σου και να μείνεις εκεί μέχρι την επόμενη ημέρα είναι πολύ δελεαστική, όμως πρέπει να την αποφύγεις. Οι ψυχολόγοι αυτές τις ημέρες συνηθίζουν να βγαίνουν έξω και να περνούν στιγμές ξεγνοιασιάς με τους φίλους τους, αφήνοντας για λίγο στην άκρη τη σκέψη για το πόσο χάλια νιώθουν σήμερα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − 9 =