αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤέσσερα πράγματα που κάνουν τα brands στα social media και μας σπάνε τα νεύρα

Τέσσερα πράγματα που κάνουν τα brands στα social media και μας σπάνε τα νεύρα

Το να έχει μια εταιρία ή ένα brand παρουσία στα social media, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Το αντίθετο. Στην digital εποχή που ζούμε, είναι μάλλον απαραίτητες οι εταιρικές social σελίδες. Ακόμα κι αν μιλάμε για μια νέα startup που ιδρύθηκε πριν λίγο χρονικό διάστημα. Άλλωστε, τα social media είναι το μέρος όπου θα χτίσεις το κοινό σου, θα αλληλεπιδράσεις με τους followers και φυσικά θα ανακοινώνεις τα νέα που αφορούν την εταιρία.

Αυτό που δεν είναι τόσο προφανές, είναι το τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις. Ναι, υπάρχουν κινήσεις που κάνουν τα brands στα κοινωνικά δίκτυα και όχι μόνο δεν μας προσφέρουν κάτι, αλλά καταλήγουν να μας σπάνε τα νεύρα. Το It’s Possible συγκέντρωσε 4 από αυτά. Σίγουρα κάποια τα έχεις δει κι εσύ να συμβαίνουν στο newsfeed σου.

1# Υπερβολικό προμόσιον

Πολλές εταιρίες δεν αντιμετωπίζουν τα social media ως ένα μέσο για να αναπτύξουν συζητήσεις με τους followers. Αντίθετα, τα χρησιμοποιούν στεγνά ως εργαλείο διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους. Αν βαδίσεις σε αυτό τον δρόμο, οι χρήστες δεν θα είναι χαρούμενοι, το υλικό που ποστάρεις δεν θα διαμοιράζεται και σύντομα αρκετοί followers θα πάψουν να σε ακολουθούν.

2# Ασχολούνται με οτιδήποτε είναι trend

Από τον καιρό, μέχρι μια τηλεοπτική σειρά ή μια επιτυχία ενός αθλητή. Υπάρχουν εταιρίες που τις βλέπουμε να καταπιάνονται στα social media τους με οτιδήποτε είναι στην επικαιρότητα. Δεν είναι απαραίτητα κακό να γράψεις μια έξυπνη ατάκα ή να ανεβάσεις μια σχετική φωτογραφία. Αλλά δεν μπορείς να ασχολείσαι… με ότι κινείται. Μην ξεχνάς ότι οι followers ακολουθούν το brand σου, και δεν θέλουν να βλέπουν μπροστά τους όλη την επικαιρότητα.

3# Υπερβολική χρήστη hashtags ή emojis

Το έχουμε δει και αυτό. Να γίνεται μια ανάρτηση και στην συνέχεια να ακολουθεί μια σειρά από hashtags. Αυτό εκτός του ότι δεν έχει πρακτικό όφελος για την Σελίδα, μάλλον καταλήγει να εκνευρίζει τους χρήστες. Και δείχνει μια… απόγνωση για να ακουστεί το μήνυμα σου. Δύο ή τρία hashtags μπορεί να αρκούν. Μην το παρακάνεις. Το ίδιο ισχύει και στα emojis- δεν χρειάζεται να… οπτικοποιείς το κάθε post που κάνεις.

4# Απουσία απαντήσεων

Μην αγνοείς τους χρήστες σου. Ειδικά όταν κάνουν επικριτικά σχόλια. Τα social media είναι ένας τρόπος για να αλληλεπιδράς με το κοινό σου, να τους λύνεις τυχών απορίες ή να ζητάς συγνώμη αν έχεις κάνει κάποιο λάθος. Η σιωπή δεν είναι ο πιο σωστός τρόπος για να αντιμετωπίσεις ένα σχόλιο. Α, και ποτέ μην διαγράφεις σχόλια- εκτός αν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος. Όταν απαντάς, τουλάχιστον οι άνθρωποι ξέρουν ότι ακούτε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − nine =