αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα μικρά βήματα που θα σου δώσουν περισσότερη ενέργεια το 2022

Τέσσερα μικρά βήματα που θα σου δώσουν περισσότερη ενέργεια το 2022

Το 2022 είναι σχεδόν εδώ. Και πολλοί άνθρωποι βάζουν τους στόχους τους για την νέα χρονιά. Σε αντίθεση με το τι πιστεύουν οι περισσότεροι, οι αποφάσεις της Πρωτοχρονιάς δεν χρειάζεται να είναι μεγάλες για να αξίζουν τον κόπο.

Το να βάλεις στην to-do λίστα σου την έναρξη μιας ακραίας δίαιτας ή την υπόσχεση ότι θα πηγαίνεις στο γυμναστήριο κάθε μέρα, για παράδειγμα, είναι πιθανό να μη σε οδηγήσει στον στόχο. Και να τα παρατήσεις πριν καν φτάσεις στα… μισά της διαδρομής.

Οι στόχοι σου πρέπει να είναι ρεαλιστικοί. Να σε βοηθούν να πας ένα βήμα παρακάτω. Και σταδιακά να φτάσεις στον τελικό προορισμό σου.

Εδώ είναι 4 μικρά βήματα που θα σου δώσουν περισσότερη ενέργεια και ώθηση το 2022. Μπορείς να τα βάλεις στην λίστα σου και όπως θα δεις είναι πράγματα που μπορεί να κάνει ο καθένας.

1# Ανάπτυξε μια νοοτροπία «προσθήκης» – όχι «αφαίρεσης». Μια αλλαγή νοοτροπίας για να νιώθετε γεμάτοι ενέργεια καθώς εργάζεστε προς την επίτευξη των στόχων σας: Σκεφτείτε τι θέλετε να προσθέσετε στη ζωή σας, σε αντίθεση με αυτό που θέλετε να αφαιρέσετε. Η αφαίρεση δεν είναι κίνητρο, γι’ αυτό προετοιμάστε τον εαυτό σας για την επιτυχία και σκέφτεστε τι θέλετε περισσότερο στη ζωή σας. Έτσι, για παράδειγμα: Αν θέλετε να τρώτε πιο υγιεινά, μην το βλέπετε ως εξής: Αυτά είναι τα τρόφιμα που πρέπει να κόψω. Σκεφτείτε: Αυτά είναι τα νόστιμα λαχανικά που μπορώ να προσθέσω στη διατροφή μου.

2# Μικρά βήματα, αλλά με συνέπεια. Δεν υπάρχει πιο γρήγορος τρόπος να στραγγίσετε την ενέργειά σας από το να νιώθετε ότι έχετε ένα βουνό να ανεβείτε για να φτάσετε τον στόχο σας. Έτσι, όταν αποφασίζετε τι θέλετε να προσθέσετε στη ζωή σας – είτε πρόκειται για περισσότερα χρήματα στον λογαριασμό σας, είτε για ένα νέο κανάλι στο YouTube – στοχεύστε σε μικρά βήματα. Πολλοί άνθρωποι λειτουργούν με το να σκέφτονται «όλα ή τίποτα», αλλά η δημιουργία μεγάλων και υψηλών στόχων μας «μέσα σε μία ημέρα» οδηγεί συχνά σε αποτυχία. Είναι ΟΚ να ξεκινάς με κάτι μικρό, και να χτίζεις πάνω σε αυτό. Κάθε ημέρα. Κάθε εβδομάδα. Κάθε μήνα.

3# Διαλείμματα. Πολλές φορές -ειδικά όταν ξεκινάμε ένα δικό μας Project- πέφτουμε στην παγίδα να δουλεύουμε… όλη την ημέρα. Και είναι λάθος. Έτσι δεν θα αντέξεις στον «μαραθώνιο» και σίγουρα θα φθείρεις την υγεία σου. Πολλοί πιστεύουν ότι τα διαλείμματα σε κάνουν λιγότερο παραγωγικό. Αφού «ξεκλέβουν» χρόνο από την δουλειά που κάνεις μέσα στην ημέρα. Κι όμως, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Eρευνες δείχνουν ότι τα διαλείμματα σε κάνουν πιο παραγωγικό. Η ξεκούραση είναι σημαντική, σε βοηθά να «καθαρίζεις» το μυαλό σου και στην συνέχεια να έχεις περισσότερη ενέργεια και δημιουργικότητα όταν επιστρέφεις στην δουλειά. Θυμήσου το άρθρο μας: Τα 3 είδη διαλειμμάτων που κάνουν οι πετυχημένοι άνθρωποι μέσα στην ημέρα τους.

4# Ένας μίνι περίπατος έξω κάθε ημέρα. Με έναν περίπατο 5 λεπτών μπορείτε να τονώσετε τη διάθεση και την αυτοεκτίμησή σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικά λεπτά καθαρού αέρα για να νιώσετε καλύτερα. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Essex ανακάλυψαν ότι το να ξοδέψεις μόλις 5 λεπτά κάνοντας άθληση έξω ή μία δραστηριότητα κοντά στη φύση, ήταν αρκετό για να τονώσει τη διάθεση και την αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων στη μελέτη. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επωφεληθείτε ουσιαστικά κάνοντας μια γρήγορη βόλτα στη γειτονιά ή πηγαίνοντας στο κοντινό πάρκο με ένα κατοικίδιο ή ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Θα σε βοηθήσει να αποβάλεις το στρες, να «καθαρίσεις» το μυαλό σου, και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εννέα σοφές φράσεις από τον άστεγο που έγινε δισεκατομμυριούχος

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × four =