αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα μαθήματα διαχείρισης κρίσεων, από τον CEO του Slack

Τέσσερα μαθήματα διαχείρισης κρίσεων, από τον CEO του Slack

Αν δουλεύεις σε κάποια μεγάλη ή μικρότερη εταιρία, μάλλον γνωρίζεις το Slack. Τη διάσημη πλατφόρμα εταιρικού chat. Μια πλατφόρμα που μάλιστα αυτή την περίοδο του lockdown, χρησιμοποιείται ακόμα πιο έντονα από πολλές εταιρίες και επαγγελματίες.

Ο συνιδρυτής και CEO του Slack, Stewart Butterfield, είναι ένας από τους πιο πετυχημένους επιχειρηματίες στο πεδίο του. Όπως σημειώνει το αμερικανικό inc.com, ο Stewart Butterfield έχει 4 μαθήματα διαχείρισης κρίσεων να μας παραθέσει. Είναι κινήσεις που έκανε ο ίδιος μέσα στην περίοδο που διανύουμε, και μπορούν να αποτελέσουν μαθήματα για κάθε leader.

1# Βγες μπροστά. Σε μια τέτοια κρίση, ο leader είναι σημαντικό να βγει μπροστά, να συνομιλήσει με τα μέλη της ομάδας του και να αντιμετωπίσεις τις ανησυχίες τους. Ο Stewart Butterfield μόλις ξέσπασε η παρούσα κρίση, διαβεβαίωσε τους εργαζομένους του ότι οι θέσεις τους δεν κινδυνεύουν και η εταιρία έχει επαρκή κεφάλαια για να αντέξει. Παράλληλα, επεσήμανε τις δυσκολίες που έρχονται μπροστά, χωρίς να «ωραιοποιεί» καταστάσεις.

2# Ευελιξία. Μέσα σε μόλις 1 εβδομάδα, ο Stewart Butterfield μετέτρεψε την προαιρετική remote εργασία, σε κάτι που μπορούν να κάνουν όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρίας παγκοσμίως. Αυτό είναι πλέον το βασικό μοντέλο εργασίας. Με την ευελιξία, ένας leader μπορεί να αντιμετωπίσει άμεσα τις νέες ανάγκες που προκύπτουν. Δεν χρειάζεται να μένεις «κολλημένος» σε παλαιότερες αποφάσεις.

3# Πες μπράβο. Σε τέτοιες δύσκολες περιόδους όπου όλοι είναι πιεσμένοι, είναι σημαντικό να δείχνεις ότι εκτιμάς την συνεισφορά του κάθε εργαζόμενου. Όλοι βοηθούν από την μεριά τους, για να προχωρήσει προς τα εμπρός η εταιρία, παρά τις δυσκολίες. Τώρα πρέπει να λες «μπράβο» πιο συχνά. Έτσι οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι οι προσπάθειες τους έχουν αξία και η δουλειά τους αναγνωρίζεται.

4# Να είσαι ανθρώπινος. Μην κοιτάς μόνο το να «βγει η δουλειά». Σε τέτοιες δύσκολες περιόδους, μπορεί οι ομάδες να συσπειρώνονται, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει και μια «φθορά» σε πολλούς ανθρώπους. Δείξε ότι ενδιαφέρεσαι για αυτούς. Μετά από 2 εβδομάδες remote εργασίας, ο Stewart Butterfield έστειλε ένα email στην ομάδα του. Τι ζήτησε; Να προσέχουν την υγεία τους και να έχουν έναν καλό τρόπο ζωής. «Μην αγχώνεστε για την δουλειά. Το ‘χουμε. Να προσέχετε τους εαυτούς σας και τις οικογένειες σας», ήταν μερικά από τα λόγια που τους είπε ο CEO.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 + 7 =