Όταν έχεις μια ιδέα για ένα νέο προϊόν, ο ενθουσιασμός και ο θετική ενέργεια που νιώθεις είναι αναμφισβήτητα. Θα μπορούσε να είναι η επόμενη μεγάλη επιτυχία; Χρειάζεστε έναν οδικό χάρτη για το τι να περιμένετε στο μέλλον. Χωρίς έναν τέτοιο, είναι πιθανό να κάνετε πολλά λάθη.
Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι επιχειρηματίες και startuppers έχουν να κάνουν με τις προσδοκίες.
Εδώ είναι 4 συνηθισμένες νοοτροπίες που πρέπει να αποφύγετε καθώς αρχίζετε να αναπτύσσετε την ιδέα σας και να την μετατρέπετε προϊόν.
1. «Θα καταλάβω πώς να το κάνω αυτό στην πορεία».
Ο ενθουσιασμός μπορεί να σας πάει μακριά, αλλά χωρίς σχέδιο παιχνιδιού, η εκτροπή της πορείας είναι αναπόφευκτη. Σκοπεύετε να χορηγήσετε άδεια χρήσης του concept σας σε μια εταιρεία ή να το επιχειρήσετε μόνοι σας; Κάθε μονοπάτι έχει διαφορετικές απαιτήσεις, προκλήσεις και ευκαιρίες. Σκεφτείτε προσεκτικά τι ταιριάζει καλύτερα με τους πόρους, την εμπειρία και τους στόχους σας. Το να έχετε ένα σχέδιο παιχνιδιού θα σας δώσει εστίαση και κατεύθυνση.
2. «Όλοι θα το θέλουν αυτό».
Το πραγματικό ερώτημα είναι: Θα το αγοράσουν πραγματικά οι άνθρωποι; Η δοκιμή από νωρίς είναι το κλειδί για την αποφυγή στενοχώριας και οικονομικής χασούρας. Φτιάξτε μία ομάδα, παρουσιάστε την ιδέα σας σε πιθανούς πελάτες ή εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε μια μικρή δημοσκόπηση για να μετρήσετε το ενδιαφέρον των καταναλωτών. (Οι πλατφόρμες crowdfunding σας βοηθούν επίσης να αξιολογήσετε τη ζήτηση.)
Αποφύγετε να υποθέσετε ότι όλοι θα αγαπήσουν την ιδέα σας. Αντίθετα, δοκιμάστε νωρίς και περισσότερες από μία φορες, για να δειτε την δυναμική της ιδέας σας.
3. «Αυτή είναι τόσο υπέροχη ιδέα που θα πουληθεί… από μόνη της».
Δεν λειτουργεί έτσι! Η δημιουργία ζήτησης είναι απαραίτητη. Πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν ότι δεν χρειάζεται να πουν μια συναρπαστική ιστορία για το προϊόν τους. Οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν όχι μόνο τι έχετε δημιουργήσει αλλά και γιατί το δημιουργήσατε. Το να μοιράζεστε το ταξίδι σας και να το κάνετε πιο προσωπικό, αυξάνει την αυθεντικότητα και συνεπώς την ελκυστικότητα.
Εξασκηθείτε στην αφήγηση της ιστορίας σας και συμπεριλάβετε μια φιλική φωτογραφία του εαυτού σας με το προϊόν. Αν είναι σε καταστήματα, τραβήξτε το και εκεί φωτογραφίες. Αυτή η προσωπική σύνδεση κάνει τους ανθρώπους πιο πιθανό να ασχοληθούν μαζί σας και να σας υποστηρίξουν.
4. «Όλα πρέπει να είναι τέλεια».
Θα συναντήσετε αναποδιές. Όσο πιο γρήγορα αποδεχτείτε ότι τα πράγματα δεν θα είναι ποτέ τέλεια, και αυτό είναι εντάξει, τόσο το καλύτερο. Είστε πρόθυμοι να συμβιβαστείτε και να κάνετε προσαρμογές; Κάνε το καλύτερο που μπορείς τώρα, να προχώρα.