αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα λάθη που κάνουν αυτοί που θέλουν «να ευχαριστούν τους πάντες». Και ρίχνουν την αξία τους

Τέσσερα λάθη που κάνουν αυτοί που θέλουν «να ευχαριστούν τους πάντες». Και ρίχνουν την αξία τους

Το να θες να βοηθάς τους άλλους είναι μια εξαιρετική πρακτική. Αλλά από τη στιγμή που το πας στην υπερβολή, μπορεί τελικά να καταλήξεις να αδικείς τον εαυτό σου.

Όταν θες να ευχαριστήσεις τους πάντες, οι άλλοι συνήθως το πιάνουν και το εκμεταλλεύονται.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 4 πράγματα που κάνουν οι άνθρωποι που θέλουν να ευχαριστούν τους πάντες, και ρίχνουν την αξία και την αυτοεκτίμησή τους. Μόλις αναγνωρίσετε τις συμπεριφορές, μπορείτε να τις διορθώσετε.

1) Λένε «ναι σε όλα»

Εδώ είναι το point: Οι άνθρωποι που θέλουν μόνιμα να ευχαριστούν τους άλλους, δυσκολεύονται να πουν «όχι», ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρονται να εκπληρώσουν το Χ αίτημα. Δέχονται ο,τι τους πει ο άλλος.

Παραμένουν παθητικοί και «εμφιαλώνουν» τα συναισθήματά τους, αφήνοντας τους άλλους να τους εκμεταλλεύονται και την καλή τους φύση.

Στο χώρο εργασίας, τέτοιοι άνθρωποι μπορεί να επιτρέψουν στους συναδέλφους να τους φορτώσουν με επιπλέον δουλειά και να τους μετακυλίσουν τις ευθύνες τους. Ξεκίνα να λες «όχι» όπου χρειάζεται. Θυμήσου και το άρθρο: Πέντε έξυπνοι τρόποι για να πεις «όχι» σε κάποιον και να μην σε ενοχλήσει ξανά για το ίδιο θέμα.

2) Παραμελούν τις δικές τους ανάγκες

Γνωρίζετε κάποιον που είναι συχνά θυμωμένος με τον κόσμο; Μερικές φορές οι άνθρωποι βγάζουν τον θυμό τους εξωτερικά, ενώ στην πραγματικότητα είναι απλώς δυσαρεστημένοι με τον εαυτό τους.

Οι άνθρωποι που ευχαριστούν μόνιμα τους άλλους, διαπιστώνουν τελικά ότι αυτό τους μειώνει: ότι δεν καλύπτουν τελικά τις δικές τους ανάγκες. Και ως εκ τούτου, ρίχνουν πολλές ευθύνες στον εαυτό τους, το οποίο μπορεί να εκδηλωθεί με μια συνολική αίσθηση απογοήτευσης και εχθρότητας προς τους άλλους.

Αν αυτό σας ακούγεται γνώριμο, απλώς προσπαθήστε να προσέχετε τις δικές σας ανάγκες και την αυτονομία σας ως άτομο.

3) Κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφύγουν τις συγκρούσεις

Δεν θέλουν να ταρακουνήσουν… το σκάφος ποτέ. Αυτό σημαίνει, λοιπόν, την αποφυγή των συγκρούσεων με κάθε κόστος.

Αυτό σημαίνει επίσης να παραμένετε αδρανείς και ευχάριστοι αντί να είστε τολμηροί και διεκδικητικοί – και όταν οι άλλοι το παρατηρούν, είναι πολύ πιθανό να μην σεβαστούν τα όρια και τις ανάγκες σας στη συνέχεια.

Το κλειδί εδώ είναι να σταματήσετε να τους επιτρέπετε να το κάνουν. Πείτε τις απόψεις σας. Βάλτε όρια. Μην φοβάστε να διακινδυνεύσετε να έρθετε σε αντιπαράθεση με τους ανθρώπους εάν κάνουν λάθος.

4) Απολογούνται υπερβολικά

Και μιλώντας για την αποφυγή σύγκρουσης, οι άνθρωποι που θέλουν να είναι αρεστοί σε όλους θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να βεβαιωθούν ότι δεν έχουν στενοχωρήσει κάποιον.

Έχουν την τάση να ζητούν υπερβολικά συγγνώμη. Πολλές φορές αυτό για το οποίο ζητούν συγγνώμη είναι είτε ασήμαντο είτε δεν απλά δεν είναι κάποιο δικό τους λάθος.

Απλώς θέλουν να ξεφύγουν από το άγχος που σχετίζεται με κάποιον που είναι δυνητικά θυμωμένος μαζί τους.

Ας πούμε ότι κάνατε ένα λάθος. Και λοιπόν; Εφόσον ζητήσεις ειλικρινά συγγνώμη μια φορά, αυτό είναι αρκετό. Έχετε κάνει το καθήκον σας τώρα πηγαίντε παρακάτω.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − ten =