αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα λάθη που ίσως κάνεις στο ξεκίνημα κάθε εβδομάδας

Τέσσερα λάθη που ίσως κάνεις στο ξεκίνημα κάθε εβδομάδας

Εσύ πως ξεκινάς την εβδομάδα σου; Είναι αλήθεια ότι οι πετυχημένοι άνθρωποι έχουν χτίσει τις δικές τους ρουτίνες, τις οποίες τηρούν με συνέπεια. Το αντίστοιχο ισχύει… για όσους δεν φτάνουν στους μεγάλους στόχους τους. Υπάρχουν, δηλαδή, άνθρωποι που έχουν κακές συνήθειες τις οποίες επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά. Κάπως έτσι δεν είναι παραγωγικοί, δεν φτάνουν στους στόχους τους, και δεν έρχεται η επιτυχία.

Μήπως είσαι ένας από αυτούς; Τώρα θα δούμε 4 άθη που ίσως κάνεις στο ξεκίνημα κάθε εβδομάδας.

1) Παραμέληση στόχων

Mπορεί να πιστεύετε ότι η παράλειψη του καθορισμού στόχων στην αρχή της εβδομάδας είναι μια μικρή παράβλεψη. Αλλά για όσους δε φτάνουν στην επιτυχία, συχνά γίνεται επαναλαμβανόμενο μοτίβο.

Οι αποτυχημένοι άνθρωποι συχνά παρακάμπτουν αυτό το κρίσιμο βήμα. Ενώ τα επιτυχημένα άτομα ξεκινούν την εβδομάδα τους θέτοντας στόχους, εκείνοι που είναι λιγότερο επιτυχημένοι μπορεί να βρεθούν να ελίσσονται άσκοπα χωρίς ένα σαφές μονοπάτι για να ακολουθήσουν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τεμπέληδες ή χωρίς κίνητρα. Απλά δεν έχουν κατανοήσει τη σημασία του να «χαρτογραφούν» την εβδομάδα τους με συγκεκριμένους, εφικτούς στόχους.

Είτε αυτό οφείλεται σε έλλειψη προγραμματισμού, είτε σε αναβλητικότητα ή απλώς σε έλλειψη γνώσης από πού να ξεκινήσουν, αυτά τα άτομα συχνά χάνουν τα οφέλη του καθορισμού στόχων.

Ενδεχομένως σαμποτάρετε και τη δική σας επιτυχία έτσι. Αντίθετα, δοκιμάστε να εφαρμόσετε την πρακτική του εβδομαδιαίου καθορισμού στόχων – μπορεί να διαπιστώσετε ότι είναι το κομμάτι που λείπει στο ταξίδι σας προς την επιτυχία.

2) Υπερφόρτωση… της Δευτέρας

Μια άλλη κοινή τάση των αποτυχημένων ανθρώπων είναι η τάση τους να υπερφορτώνουν τις Δευτέρες τους. Είναι σαν να προσπαθούν να στριμώξουν εργασίες μιας ολόκληρης εβδομάδας στην πρώτη μέρα.

Αν και είναι υπέροχο να είσαι φιλόδοξος και εργατικός η υπερφόρτωση της Δευτέρας σου μπορεί να δώσει έναν αγχωτικό τόνο για την υπόλοιπη εβδομάδα. Και δημιουργεί επίσης μη ρεαλιστικές προσδοκίες που μπορεί να οδηγήσουν σε απογοήτευση και εξάντληση.

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι, από την άλλη πλευρά, τείνουν να κατανέμουν πιο ομοιόμορφα τις εργασίες τους όλη την εβδομάδα. Κατανοούν τη σημασία του πλάνου… βήμα-βημα και της διατήρησης ενός ισορροπημένου φόρτου εργασίας.

3) Αγνοείς τη σωματική άσκηση

Μπορεί να φαίνεται περίεργο να συνδέουμε τη σωματική άσκηση με την επιτυχία, αλλά μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να ενισχύσει τη γνωστική λειτουργία, να βελτιώσει τη διάθεση και να αυξήσει την παραγωγικότητα.

Οι αποτυχημένοι άνθρωποι συχνά παραμελούν αυτή την κρίσιμη πτυχή της υγείας τους, ειδικά στην αρχή της εβδομάδας.

Αν και είναι δελεαστικό να πατήσετε το κουμπί… αναβολής και να παραλείψετε την πρωινή προπόνηση, αν το κάνετε τακτικά μπορεί να σας εμποδίσει να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές σας. Δεν είναι μόνο η διατήρηση της φόρμας. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας θετικής και παραγωγικής νοοτροπίας για την εβδομάδα που έρχεται.

4) Αποφυγή δύσκολων εργασιών

Είναι στην ανθρώπινη φύση να αποφεύγεις εργασίες που φαίνονται δύσκολες ή τρομακτικές. Ωστόσο, οι αποτυχημένοι άνθρωποι συχνά αφήνουν αυτές τις εργασίες να τους αγχώσουν, ειδικά στην αρχή της εβδομάδας, δημιουργώντας μια σκιά τρόμου και άγχους. Αντί να αντιμετωπίζουν αυτά τα tasks κατά μέτωπο, μπορεί να τα ωθήσουν στο πίσω μέρος, αφήνοντάς τα να εμπλακούν και να γίνουν ακόμα πιο εκφοβιστικά. Αυτή η αποφυγή μπορεί να οδηγήσει σε έναν κύκλο άγχους που παρασύρει την υπόλοιπη εβδομάδα τους.

Από την άλλη πλευρά, οι επιτυχημένοι άνθρωποι συχνά κάνουν πρώτα τα δύσκολα, για να φύγουν από τη μέση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πρώτα να αντιμετωπίσουν την πιο απαιτητική εργασία, ελευθερώνοντας την υπόλοιπη ημέρα – και την εβδομάδα – για πιο ευχάριστες δραστηριότητες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − 2 =