αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤέλος το live shopping στο Instagram

Τέλος το live shopping στο Instagram

Το Instagram σταματά τη λειτουργία Live Shopping στις 16 Μαρτίου.

Μετά τις 16 Μαρτίου λοιπόν, τα καταστήματα δε θα έχουν τη δυνατότητα να ταγκάρουν προϊόντα κατά τη διάρκεια των livestreams. Η εταιρία εξήγησε πως με αυτόν τον τρόπο θέλει να επικεντρωθεί στα βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας. Το Live Shopping ήρθε στο Instagram το 2020, καθώς πολλοί άνθρωποι αναγκάζονταν να αγοράζουν online εξαιτίας της καραντίνας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three − one =