Σίγουρα θα σου έχει τύχει να ανοίξεις κάποιο site και ξαφνικά, εκεί που διαβάζεις κάτι, να πεταχτεί ένα auto-play βίντεο. Συνήθως με διαφημιστικό περιεχόμενο. Μάλιστα, το βίντεο ενδέχεται να έχει και… έντονο ήχο που θα ξεκινήσει να ακούγεται.
Σε αυτό το εκνευριστικό φαινόμενο, θέλει να βάλει τέλος η Google. Έτσι, ήδη έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει μια νέα λειτουργία στον Chrome. Αυτή θα σου δίνει τη δυνατότητα να βάλεις… στο mute, όποιο site θέλεις, όπως σημειώνει το TechCrunch.
Μάλιστα, αν κάνεις μια τέτοια επιλογή για ένα site, αυτό θα παραμένει στην «αθόρυβη λίστα» σου, μέχρι να επιλέξεις εσύ να ξανά αποκτήσει ήχο στον browser σου. Γίνεται εύκολα κατανοητό, ότι αν το πείραμα του Chrome πάει καλά, είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσουν κι άλλες εταιρίες με browsers στο ίδιο δρόμο.