αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣχέδια για αλλαγή ή κατάργηση του κομματιού Συγγρού Φιξ- Σύνταγμα στο Τραμ

Σχέδια για αλλαγή ή κατάργηση του κομματιού Συγγρού Φιξ- Σύνταγμα στο Τραμ

Μια ιδέα η οποία θα είναι και η πρώτη σημαντική παρέμβαση μητροπολιτικού χαρακτήρα της νεοσύστατης εταιρείας Ανάπλαση της Αθήνας, ετοιμάζει μια ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής τον καθηγητή της Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΕΜΠ Νίκο Μπελαβίλα.

Πρόκειται για μία περιοχή που αιφνιδιαστικά τον περασμένο Οκτώβριο, ο κ. Σπίρτζης συνεπικουρούμενος από την Περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου είχε ανακοινώσει την σοβαρή διάβρωση της υπόγειας κοίτης του Ιλισού, η οποία οδήγησε και στην αναστολή της λειτουργίας του τραμ από την περιοχή του Νέου Κόσμου (στάση Κασομούλη) έως το Σύνταγμα.

«Μελετούμε ένα σχέδιο το οποίο προβλέπει το ξήλωμα της πλάκας από το Καλλιμάρμαρο έως το Φιξ με στόχο να ξαναβγεί στον αέρα το ποτάμι και να δημιουργηθεί μια πράσινη διαδρομή, με εκτροπή του τραμ στην Συγγρού» αναφέρει ο κ. Μπελαβίλας.

Η γραμμή του τραμ μπορεί να μεταφερθεί όπως σημειώνει, στην Συγγρού χωρίς να επηρεάζει την κυκλοφορία και παράλληλα θα αποσυμφορίσει την κίνηση στην Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Όπως διαβάζουμε στο Newmoney.gr, από το υπουργείο Υποδομών εκτιμούν ότι η γραμμή του τραμ θα μπορούσε ακόμη και να απαλειφθεί καθώς στο σημείο αυτό η επιβατική κίνηση εξυπηρετείται σε πολύ κοντινή απόσταση από το μετρό. Θα χρειαστεί όμως συντήρηση και αποκατάσταση της βλάβης στο υπόλοιπο κομμάτι του Ιλισού που δεν περιλαμβάνει η παρέμβαση.

Ο κ. Μπελαβίλας σημειώνει ότι ο σχεδιασμός της Ανάπλασης της Αθήνας έχει την έγκριση του κ. Σπίρτζη αλλά και της κ. Δούρου και ότι τα χρήματα που θα δαπανηθούν για την αποκατάσταση της βλάβης μπορούν να διατεθούν για την παρέμβαση αυτή, για την οποία ήδη υπάρχει έτοιμο προσχέδιο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι για το σχεδιασμό έχει συνδράμει μια άτυπη ομάδα εργασίας στην οποία συμμετείχε ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Γιάννης Μιλόπουλος αλλά και ο Πρύτανης του ΕΜΠ και συγκοινωνιολόγος κ. Ιωάννης Γκόλιας. Ο σχεδιασμός θα ενταθεί με την δημιουργία τεχνικής συντονιστικής ομάδας εργασίας με την συμμετοχή εκπροσώπων από τα υπουργεία Υποδομών, Πολιτισμού, της Αττικό Μετρό αλλά και από το δήμο της Αθήνας, η οποία αναμένεται να συγκληθεί εντός των ημερών.

 

Τελευταίο σχόλιο
  • Να καταργηθεί? Εμάς που το χρησιμοποιούμε συνεχώς μας ρωτάτε? Δεν έχει κίνηση? Για ελάτε το καλοκαίρι που κατεβαίνουν τουρίστες έλληνες και ξένοι στην παραλιακή να δείτε πόσο κόσμο έχει το Σύνταγμα. Επίσης μια ενδεχόμενη επέκταση στο κέντρο της Αθήνας απαιτεί τον σταθμό Συντάγματος. Το να τοποθετηθούν οι γραμμές του τραμ εκατέρωθεν της Καλλιρόης και να παραμείνουν οι στάσεις Φιξ και λεωφ. Βουλιαγμενης στα πλαινά και την στάση Ζάπειο χωρίς κατάργηση το έχει σκεφτεί κανείς?
    Όλες αυτές οι καθυστερήσεις στην επίλυση του θέματος είναι ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ εταιρειών για τις «αναπλάσεις». Εαν ήθελαν να διορθωθεί το πρόβλημα του Ιλλισού θα το είχαν κάνει ήδη. Δεν είμαι ενάντια στις αναπλάσεις, ούτε στην εμφάνιση του Ιλλισού, όμως είμαι ενάντιος στην καταστροφή του τραμ. Όλες οι πολιτισμένες πόλεις έχουν τραμ, έχουν ΜΜΕ που σέβονται το περιβάλλον και εμείς τα ξηλώνουμε για να τρώνε κάποιοι.
    Θέλουν έργα ανάπλασης? Γιατί απορρίψανε το σχέδιο της Πανεπιστημίου? Μήπως δεν ήταν «δικοί» τους? Όλα τα ονόματα στο άρθρο είναι στελέχη Σύριζα, τυχαίο??? Ας φτιάξουν την πλατεία Ομονοίας που δεν βλέπεται και να αφήσουν το τραμ στην ησυχία του.

Αφήστε ένα σχόλιο

one × one =